Electronicele, in topul vanzarilor in hipermarketuri

Ultima actualizare: 01-10-2012 04:37
Hipermarket

Electronicele si electrocasnicele reprezinta a doua mare categorie de produse in majoritatea retelelor de hipermarketuri, dupa valoarea vanzarilor, fiind devansate doar de alimente, care ocupa peste 60-70% din spaţiul unui magazin de acest tip.

In ultimele doua luni, cele mai vandute categorii de produse in reteaua Carrefour au fost, dupa valoare, LCD-urile, plasmele si laptop-urile, potrivit datelor furnizate de companie.

Astfel, in cele 15 hipermarketuri ale retailerului francez au fost vandute de la inceputul verii si pana in prezent aproape 4.600 de LCD-uri, ceea ce reprezinta o medie zilnica de 60 de unitati. 

Cel mai vandut LCD in Carrefour a adus retelei incasari de 2,3 milioane de lei (1.100 de unităţi) in perioada iunie-august a acestui an, arata datele comunicate de Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania. 

Pe o piata estimata la 1,3 miliarde de euro, dominata de Altex, Domo si Flamingo, hipermarketurile continua sa reprezinte o alternativa la retailerii specializati. In reteaua Carrefour, de exemplu, vanzarile de plasme au crescut cu 170% in perioada iunie-august din acest an, comparativ cu media din 2007, scrie Ziarul Financiar.

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO