Reactia violenta provocata de un medicament era cat pe ce sa o ucida. Cum arata tanara dupa ce pielea a inceput sa-i arda

04-12-2014 12:03

tanara bolnava

O tanara a fost la un pas de moarte chiar de ziua ei, dupa ce a suferit o reactie foarte violenta la medicamente.

Pielea Danikai Heron a inceput sa arda din interior spre exterior, dupa ce a luat niste medicamente noi pentru epilepsia cu care a fost diagnosticata in urma cu un an. Din cauza medicamentelor, ea a dobandit Sindromul Stevens Johnson si Necroliza epidermica toxica, relateaza Daily Mail.

VEZI AICI MAI MULTE IMAGINI

Tanara din Sydney, Australia, a trecut prin chinuri greu de imaginat din cauza bolilor dobandite, intrucat pielea de pe mai bine din jumatate din corp i s-a ars. Ranile erau atat de intinse si profunde incat a fost bandajata complet.

 

Danika a fost diagnosticata cu epilepsie la varsta de 18 ani si cu putin timp inainte de a implini 19 ani, medicii i-au prescris doua medicamente noi - Lamictal si Keppra - care ajuta la controlul crizelor. Chiar in ziua in care a implinit 19 ani, ea a observat ca avea buzele si ochii foarte umflati, apoi i-au aparut vezicule pe tot corpul.

Parintii au dus-o la spital, iar medicii i-au prescris un tratament pentru herpes, dupa care au trimis-o acasa. Dupa 4 zile, boala evoluase atat de mult incat tanara a fost internata de urgenta.

Danika a stat in spital aproape o luna, timp in care i s-au administrat doar medicamente pentru calmarea durerilor, intrucat nu exista tratamente pentru Necroliza epidermica toxica si Sindromul Stevens Johnson. Acum, tanara este vindecata si in afara oricarui pericol, insa a ramas cu cicatrici.

Sursa: Daily Mail

Tags: boli, afectiuni,


VIDEO PROTVPLUS.RO