Recomandări pentru Black Friday. Cum să obții cele mai bune reduceri
Deși mai sunt aproape două săptămâni până la vinerea neagră a reducerilor, deja curg ofertele în multe magazine.
Anul acesta sunt avantajați clienții care au carduri de fidelitate, ori acces în aplicațiile comercianților. Rămân o soluție și cumpărăturile în rate.
Deși Black Friday este abia pe 10 noiembrie, deja unii dintre comercianți anunță că vând electronice, electrocasnice, vacanțe sau haine mai ieftine și cu 60 de procente.
Cele mai multe dintre companii spun că vor oferi reduceri până la finalul lunii. De aceea specialiștii în comerțul online ne recomandă să fim cu ochii în patru și înainte, dar și după ziua de 10 noiembrie, dacă sunt produse pe care ni le dorim, pentru că avem șanse să le găsim mai ieftin. În special pentru că ofertele vor apărea treptat, iar în ziua de Black Friday nu toate produsele vor fi disponibile la preț redus.
Un mare lanț de magazine de electronice și electrocasnice va face reduceri în trei valuri, din a doua zi a lunii noiembrie. Fiecare val va avea diferite produse la ofertă, cu prețuri mai mici de 50%, timp de o săptămână.
Raul Fipip, directorul de achiziții al unui magazin de electronice și electrocasnice: „Disponibilitatea produselor, disponibilitatea ofertelor pe un termen mai lung. Să se poată decide, să nu intre în panică că se termină în trei minute. Încercăm să nu avem stocuri epuizate și să livrăm clienților produsele acasă în cel mai mult timp posibil”.
De altfel, și termenul de livrare este un lucru de care ar fi bine să ținem cont atunci când facem o comandă.
Cristi Movilă, președintele Asociației Române a Magazinelor Online: „Să ne uităm foarte atent la capacitatea de livrare sau termenul de livrare pe care produsele îl vor avea pentru că dacă, de exemplu, eu cumpăr ceva de care am nevoie acum, dar îmi vine peste o lună, din păcate sunt în dezavantaj. E important să mă uit și la nevoile viitoare pentru că e foarte probabil ca magazinele să îmi dea niște avantaje competitive dacă voi cumpăra acum”.
Totodată, anumiți comercianți au pregătit oferte speciale pentru clienții fideli care au carduri sau abonamente. În cazul unui magazin, de pildă, cei care au aplicația mobilă pot începe cumpărăturile cu două ore mai devreme decât cei care comandă direct de pe site.
Andrei Radu, specialist în comerț online: „Sunt magazine care îți permit să descarci aplicația lor și să îți salvezi produsele pe care le dorești de Black Friday, să îți pui datele cardului în contul tău în așa fel încât, cu o singură apăsare de buton, să iei repede produsul și, evident, trebuie să fii atent la ora la care începe Black Friday pentru magazinul pe care tu îl urmărești”.
Pe lângă electrocasnice, îmbrăcăminte, ori articole pentru casă, cei din industrie sunt gata să ieftinească vacanțe, ieșiri la restaurant, bilete la concerte, festivaluri și chiar abonamente medicale.