Presedintele CNA vrea un contoar care sa numere minutele de reclame difuzate la TV
Presedintele CNA, Laura Georgescu, a declarat, marti, ca publicitatea TV ar trebui sa fie "la vedere", iar televiziunile ar putea sa posteze pe ecran, in coltul din dreapta sus, un contoar care sa numere minutele de publicitate.
Laura Georgescu a declarat, in sedinta de marti, ca CNA primeste saptamanal 25-30 de sesizari cu privire la minutele de publicitate difuzate in timpul programelor de televiziune.
Astfel, Laura Georgescu a propus, marti, si membrii CNA au aprobat ca in urmatoarea sedinta a Consiliului, care va avea loc joi, sa fie discutat un proiect de decizie prin care publicitatea TV sa fie "la vedere".
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ea a mai spus ca un contoar ar putea fi postat pe ecran, in coltul din dreapta sus, si ar putea numara efectiv minutele din calupul de publicitate. "Cand incep minutele de publicitate contorul sa se miste. Asa avem acoperire pentru toate partile implicate", a mai spus presedintele CNA.
Laura Georgescu a mai spus ca acel contoar se va opri in momentul difuzarii altor programe si va reincepe sa functioneze cand va fi difuzat urmatorul calup de publicitate.
Potrivit articolului 35, alineatul 1 din Legea audiovizualului, "Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi 20%, respectiv 12 minute; in cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depasi 8 minute din timpul oricarei ore date".