Premieră românească: autostrada ce se termină într-o trecere de pietoni. Reacţia şoferilor
Instituţiile statului român şi-au demonstrat din nou incompetenţa în materie de autostrăzi. Vineri fusese a fost anunţată inaugurarea unei bucăţi de 6 kilometri de şosea rapidă la intrarea în Capitală, dar deschiderea traficului a fost amânată din oră în
Responsabilii au făcut tot felul de improvizaţii, cu marcaje şi semne de circulaţie, care mai de care mai periculoase. Iar autostrada se termină cu semafoare şi treceri de pietoni, lucru care îi obliga pe şoferii care vin în viteză sa îşi pună frânele la grea încercare.
Cât despre panglica de inaugurare, aceasta nu a fost tăiată de vreo oficialitate, ci de nişte automobilişti obişnuiţi, primii din şirul lung care aştepta de ore bune deschiderea traficului.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Cu o întârziere de câteva ore bune, panglica de la intrarea pe autostrada urbană a fost tăiată de câţiva şoferi, care aşteptau să testeze noua porţiune de asfalt. Iar cum momentul trebuia neapărat imortalizat, o parte din echipa de muncitori a "tras puţin pe dreapta" pentru o poză de grup.
În cele din urmă, maşinile şi-au croit drum pe autostradă.
Iniţial, şoferii s-au bucurat că vor putea circula pe prima autostradă urbană. Însă nu au putut intra pe ea, pentru că nu a fost gata la timp recepţia lucrării. O echipă, care pava ieşirea de pe o trecere de pietoni, era cât pe ce să facă o improvizaţie tehnică de tot râsul: traversarea se oprea într-un transformator.
După care şeful i-a pus pe muncitori să mute pavajul, astfel încât să ocolească transformatorul. Nu au fost singurele bâlbâieli. Şoferii au rămas surprinşi de modul în care se termină autostrada la intersecţia cu Şoseaua Petricani: cu semafoare şi treceri de pietoni. Cei care vor să traverseze, apasă butonul şi şoferii care vin în viteză sunt nevoiţi să oprească la culoarea roşie.
Şi marcajul rutier din intersecţia autostrăzii cu strada Petricani îi încurcă de pe acum pe şoferi. Ca şi cum nu ar fi fost harababura destul de mare, la lăsarea nopţii, cineva a observat că nu există două semne rutiere. Lipsa lor ar fi pus în pericol viaţa şoferilor.
Cu asemenea hibe, nu e de mirare ca inaugurarea a avut de aşteptat. Acest ciot de autostrada face parte din pariul pus de şefa guvernului, care a declarat că dacă nu vor fi inauguraţi 100 de kilometri de autostrada până la finalul anului şeful Companiei de Autostrăzi pleacă acasă.
Autostrada face parte din tronsonul Bucuresti-Ploiesti, a cărui construcţie a început în 2006, fiind inaugurat în 2012. La această bucată lucrările au re-început în 2016. Potrivit CNAIR trebuia terminată în noiembrie 2017.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: masini, CNAIR, autostrada, soferi, trafic, drumuri, inaugurare, sosea, pietoni, floreasca, marcaj, autostrada urbana, petricani,
Dată publicare:
15-12-2018 07:40