Lista trenurilor anulate de CFR Calatori. 20 de rute, afectate pentru ca nu mai sunt rentabile

CFR

CFR a anuntat ca din aceasta saptamana anuleaza partial sau total 20 trenuri din toata tara pentru ca nu mai sunt rentabile.

“Pentru adaptarea traficului la solicitarile pasagerilor si pentru optimizarea costurilor si reducerea cheltuielilor activitatii companiei in circulatia trenurilor vor interveni cateva modificari” a anuntat CFR Calatori.

Printre rutele anulate se numara cele care deservesc orase ca Baia Mare, Bistrita, Cluj, Fetesti, Oradea, Ploiesti si Targoviste. Cei mai afectati vor fi cei din Oradea dupa anularea cursei Intercity 532 Oradea - Bucuresti, singura legatura feroviara de zi cu Capitala.

Schimbarile ii lovesc si pe elevii si pe navetistii din multe regiuni ale tarii.

Se anuleaza partial

Citește și
CFR Marfa
Ancheta "Romania, te iubesc". Cine sta in spatele GFR, "privatii" cu flota din trenurile statului
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

-incepand cu data de 15/16 mai, trenul IC 531 Bucuresti Nord – Cluj Napoca - Oradea se anuleaza pe distanta Cluj Napoca – Oradea.
-incepand cu data de 16 mai, trenul IC 532 Oradea – Cluj Napoca - Bucuresti Nord se anuleaza pe distanta Oradea – Cluj Napoca.
-incepand cu data de 15 mai, trenurile IR 1763-2/1763 si IR 1764/1764-1 Brasov – Buzau – Iasi se anuleaza pe distanta Buzau – Iasi si retur.
-incepand cu data de 14/15 mai, trenul IR 1641 Bucuresti Nord – Baia Mare – Satu Mare se anuleaza pe distanta Baia Mare – Satu Mare si va circula ca tren R 4317 pe distanta Baia Mare – Satu Mare.
-incepand cu data de 15/16 mai, trenul IR 1642 Satu Mare – Baia Mare – Bucuresti Nord se anuleaza pe distanta Satu Mare - Baia Mare si va circula ca tren R 11404 pe distanta Satu Mare – Baia Mare.
-incepand cu data de 17 mai, trenul IR 1599 Filiasi – Turceni – Targu Jiu se anuleaza in zilele de vineri si sambata.
-incepand cu data de 14 mai, trenul IR 1525 Bucuresti Nord – Ramnicu Valcea se anuleaza pe distanta Piatra Olt – Ramnicu Valcea.
-incepand cu data de 15 mai, trenurile IR 1881, 1885, 1884 si 1888 Titu – Pietrosita se anuleaza pe distanta Targoviste – Pietrosita.

Se anuleaza pe intreaga distanta

-incepand cu data de 15 mai, trenurile IR 1893 si IR 1898 Bucuresti Nord – Craiova si retur
-incepand cu data de 21 mai, trenul IR 1693 Bucuresti Nord – Timisoara Nord
-incepand cu data de 13/14 mai, trenul IR 1843/1843-2 Timisoara Nord – Beclean pe Somes
-incepand cu data de 14/15 mai, trenul IR 1844-1/1844 Beclean pe Somes –Timisoara Nord
-incepand cu data de 15 mai, trenurile IR 1835-2/1835 si IR 1836/1836-1 Deva – Cluj Napoca si retur
-incepand cu data de 15 mai, trenurile IR 1813 si IR 1814 Sibiu – Vintu de Jos si retur

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
180 de milioane de euro, pretul de pornire pentru CFR Marfa. Americanii au refuzat sa comenteze
180 de milioane de euro, pretul de pornire pentru CFR Marfa. Americanii au refuzat sa comenteze

Ofertele de cumparare a pachetului majoritar la CFR Marfa au fost deschise la Ministerul Transporturilor.

Ancheta
Ancheta "Romania, te iubesc". Cine sta in spatele GFR, "privatii" cu flota din trenurile statului

Situatia din compania de stat a favorizat aparitia unor firme private puternice, care demult fac profit in defavoarea CFR Marfa. Din nou, statul nu-si foloseste resursele, ci isi bate joc de ele.

Falimentul CFR Marfa, partea II. Experiment: cat dureaza un transport de la Bucuresti la Constanta
Falimentul CFR Marfa, partea II. Experiment: cat dureaza un transport de la Bucuresti la Constanta

Vagoane reparate doar pe hartie,contracte cu intermediari- capusa, directori incapabili sau rauvoitori, asa s-a scris istoria CFR Marfa. Si, de parca n-ar fi fost deajuns, statul roman este la coada Europei si la investitiile in Infrastructura feroviara.

Falimentul CFR Marfa, partea I. De la profit, la o gaura de 450 de milioane de euro in doar 15 ani
Falimentul CFR Marfa, partea I. De la profit, la o gaura de 450 de milioane de euro in doar 15 ani

Ingropata in datorii si cu o cota de piata din ce in ce mai mica, CFR Marfa este un model pentru cum nu ar trebui sa fie gestionata o societate de stat.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.