Buzăul a câştigat titlul de "Cel mai bun brand de oraş din Europa", devansând Parisul în finală
Municipiul Buzău a câştigat, miercuri seară, titlul de "Cel mai bun brand de oraş din Europa", devansând Parisul în finală, în cadrul Galei "Transform Awards" desfăşurată la Londra, a anunţat primarul Constantin Toma.
"Cel mai bun brand de oraş din Europa a revenit azi noapte Buzăului, în cea mai importantă competiţie de branduri din lume 'Transform Awards', ţinută la Londra! Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil!", a scris joi primarul Toma, pe pagina sa de Facebook.
Acesta a ţinut să mulţumească tânărului ieşean Adrian Mironescu, creatorul brandului "Buzău - oraş deschis". Edilul a adăugat că acest premiu "lansează Buzăul pe mapamond".
"Este o zi istorică (...) Este un moment extraordinar care, iată, lansează Buzăul şi pe mapamond (...) Am început cu această idee, de a avea un brand de oraş, iar la competiţia din 2018 a câştigat un tânăr, Adrian Mironescu din Iaşi, care a lucrat împreună cu noi pentru a defini un brand - Buzău oraş deschis. Buzău oraş deschis viitorului, Buzău oraş deschis educaţiei, Buzău oraş deschis culturii, Buzău oraş deschis sportului, Buzău oraş deschis dezvoltării. Ne-am angajat pe un drum care să ducă Buzăul cât mai sus şi iată că sunt etape care se împlinesc (...) Este, într-adevăr, un moment extraordinar, pentru că, iată, ne aşează acolo undeva foarte sus şi lumea începe să ştie de noi, şi din România, dar mai ales din străinătate. Vă mulţumesc foarte mult pentru încredere. Un brand mare se face cu toţi buzoienii, pentru că fiecare aţi contribuit în felul dumneavoastră (...) Iată-ne câştigători ai medaliei de aur, este o realizare extraordinară, iar acest eveniment mă determină şi mai mult să continuăm pe drumul pe care a apucat-o Buzăul, pentru că am credinţa că este un drum bun", a spus primarul Constantin Toma, într-un mesaj video postat pe pagina sa de socializare.
Gala "Transform Awards" 2021 a fost organizată de publicaţia "Transform Magazine", iar municipiul Buzău, care a participat la concurs cu logo-ul " Buzău oraş deschis", a fost nominalizat în finală, alături de capitala Franţei, Paris.
USR PLUS spune că primarul se laudă cu un lucru nu foarte important
Co-președintele USRPLUS Buzău, Mihai Răzvan Moraru, "atrage atenția public asupra acestei noi farse a primarului Constantin Toma.
Buzăul nu a fost nominalizat, ci s-a înscris, plătit, la această competiție. De asemenea, asociația Transform Magazine are 2000 de urmăritori în toată lumea. Prestigioasă competiție, nu-i așa?".
Co-președintele Irinel Cîrstea atrage atenția că înscrierile pentru a face parte din juriu se pot face pe site-ul publicației, printr-un simplu email.
"USRPLUS Buzău îi cere primarului Toma să înceteze definitiv aceste farse pe care le prezintă buzoienilor. Ar fi mult mai indicat dacă ar face ceva pentru ca tinerii să aibă un viitor în Buzău și să se întoarcă în oraș. Aici sunt lucruri mai importante de făcut decât să participăm la concursuri fantomă, doar de dragul imaginii. După ce a mai primit un premiu, concurând cu firme ca REDU, ENDAVA sau SAINT-GOBAIN, din partea revistei The Diplomat deținută de Trans-Asia Inc. care, în versiunea internațională, publică știri despre India și Vietnam, Buzăul nostru, atât de premiat, rămâne la fel de sărac și lipsit de speranță, un loc de unde tinerii își doresc să fugă.
Biroul de presă USRPLUS Buzău", se arată pe pagina de Facebook a USR PLUS Buzău.
Ei preciează că înscrierea unui participant costă 145 de lire sterline și include un bilet la prezentare.