(P) Studentii romani au fost premiati in cadrul programului de training pentru noua competitie CEO Challenge a P&G

P&G

Trei grupuri de studenti din Romania s-au calificat in semifinalele programului inovator al P&G “CEO Challenge” si au concurat pentru un loc in marea finala europeana ce va avea loc vara aceasta.

Studentilor li s-a cerut sa devina, pentru cateva zile, un “CEO de companie” si sa propuna idei pentru gestionarea unei probleme de business a marcii Gilette.

In semifinala, echipele din Romania au concurat alaturi de echipe din Serbia, Grecia si Bulgaria, iar un juriu format din reprezentanti ai P&G Bucuresti au fost cei care au evaluat propunerile in termeni de inovatie si eficienta.

Toate propunerile au fost extrem de valoroase, ceea ce a facut procesul de jurizare extrem de dificil. In final, o echipa din Serbia s-a calificat in faza finala a competitiei, iar una dintre cele trei echipe din Romania a castigat la categoria de «Cel mai bun plan financiar si logistic pentru Gillette Proglide Flexball».

“CEO Challenge” a fost lansata pentru prima data in acest an si s-au inscris grupuri de studenti din 18 state europene, printre care Polonia, Grecia, Croatia, Ungaria, Republica Ceha, Rusia si Slovenia.

Citește și
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO
Progamul le permite concurentilor sa isi dezvolte abilitatile si cunostintele, dar si sa isi puna in aplicare gandirea analitica si lucrul in echipa pentru a gasi solutii in probleme reale de business. Initiativa este pusa in aplicare printr-o asociere de comunicare interactiva pe internet, dar si workshopuri in cadrul P&G cu membrii echipei sale.

Ecoul initiativei a fost impresionant, cu 714 echipe, respectiv peste 2100 de studenti din Europa, din diverse domenii si ani de studiu, ce au ales sa ia parte la competitie. Cei trei care au reusit sa se remarce inca din stadiile initiale de selectie s-au calificat pentru etapa urmatoare a competitiei, care a inclus sustinerea ideilor sub forma de prezentare, in cadrul unui eveniment de doua zile ce a avut loc la sediul P&G din Bucuresti.

Marii castigatori ai semifinalei vor merge la Geneva, la centrul de regional de design al produselor P&G, pentru a obtine distinctia suprema in randul echipelor din Europa. Cu toate acestea, adevaratul castig al intregului proces este experienta de a parcurge etapele premergatoare finalei, multimea de cunostinte dobandite prin interactiunea si cooperarea cu echipa P&G pe tot parcursul competitiei, dezvoltarea continua si transformarea unui concept juvenil intr-un plan matur de business, interactiunea cu echipe din intreaga Europa si accesul la mentoratul oferit de reprezentanti de top ai companiei.

P&G sustine indeaproape dezvoltarea tinerilor prin mai multe modalitati. Directorul de Comunicare al P&G pentru Europa de Sud, de Nord si Centrala, Cornelia Sofronie, a spus: “Dezvoltarea tinerilor este o prioritate pentru noi. Vrem sa construim generatii viitoare valoroase si derulam de mai multi ani programe in parteneriat cu facultatile din Romania, pentru a ajuta in mod activ si a consolida sistematic abilitatile detinute de acesti tineri. Inovatorul program “CEO Challenge” este parte a acestui efort, devenind o institutie internationala de nivel inalt, care permite viitorilor lideri sa practice, sa isi completeze cunostintele academice si sa dobandeasca experienta prin invitatia de a se implica intr-un business real. Interesul deosebit al tinerilor din Romania fata de program si ideile extrem de apreciate ale studentilor romani calificati in semifinala ne dau motivatia de a merge si mai departe”.

P&G contribuie la imbunatatirea vietii a aproximativ 5 milioane de consumatori din intreaga lume prin portofoliul sau de marci de calitate. Cele mai cunoscute marci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent in peste 70 de tari.
 

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români

UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund, aducând noi oportunități de investiții pentru piața românească, prin lansarea a 14 noi fonduri mutuale.

Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GpeC. Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE și se va desfășura în București pe 20-21 Mai.

(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara
(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara

Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara.

Recomandări
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.  

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom
Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă
Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.