(P) Studentii romani au fost premiati in cadrul programului de training pentru noua competitie CEO Challenge a P&G
Trei grupuri de studenti din Romania s-au calificat in semifinalele programului inovator al P&G “CEO Challenge” si au concurat pentru un loc in marea finala europeana ce va avea loc vara aceasta.
Studentilor li s-a cerut sa devina, pentru cateva zile, un “CEO de companie” si sa propuna idei pentru gestionarea unei probleme de business a marcii Gilette.
In semifinala, echipele din Romania au concurat alaturi de echipe din Serbia, Grecia si Bulgaria, iar un juriu format din reprezentanti ai P&G Bucuresti au fost cei care au evaluat propunerile in termeni de inovatie si eficienta.
Toate propunerile au fost extrem de valoroase, ceea ce a facut procesul de jurizare extrem de dificil. In final, o echipa din Serbia s-a calificat in faza finala a competitiei, iar una dintre cele trei echipe din Romania a castigat la categoria de «Cel mai bun plan financiar si logistic pentru Gillette Proglide Flexball».
“CEO Challenge” a fost lansata pentru prima data in acest an si s-au inscris grupuri de studenti din 18 state europene, printre care Polonia, Grecia, Croatia, Ungaria, Republica Ceha, Rusia si Slovenia.

Ecoul initiativei a fost impresionant, cu 714 echipe, respectiv peste 2100 de studenti din Europa, din diverse domenii si ani de studiu, ce au ales sa ia parte la competitie. Cei trei care au reusit sa se remarce inca din stadiile initiale de selectie s-au calificat pentru etapa urmatoare a competitiei, care a inclus sustinerea ideilor sub forma de prezentare, in cadrul unui eveniment de doua zile ce a avut loc la sediul P&G din Bucuresti.
Marii castigatori ai semifinalei vor merge la Geneva, la centrul de regional de design al produselor P&G, pentru a obtine distinctia suprema in randul echipelor din Europa. Cu toate acestea, adevaratul castig al intregului proces este experienta de a parcurge etapele premergatoare finalei, multimea de cunostinte dobandite prin interactiunea si cooperarea cu echipa P&G pe tot parcursul competitiei, dezvoltarea continua si transformarea unui concept juvenil intr-un plan matur de business, interactiunea cu echipe din intreaga Europa si accesul la mentoratul oferit de reprezentanti de top ai companiei.

P&G contribuie la imbunatatirea vietii a aproximativ 5 milioane de consumatori din intreaga lume prin portofoliul sau de marci de calitate. Cele mai cunoscute marci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent in peste 70 de tari.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.