Andra si Catalin Maruta au petrecut Revelionul de doua ori, in Dubai

Andra si Catalin Maruta

Pentru Catalin Maruta si Andra, sfarsitul lui 2008 a adus primul Revelion in care cei doi au lasat munca deoparte in favoarea vacantei de iarna ... la multe grade Celsius.

”Este un loc pe care as vrea sa il mai vad, cu toate ca atunci cand am plecat nu eram foarte entuziasmat de Dubai”, recunoaste Catalin Maruta.

”M-am inselat insa, pentru ca am descoperit un loc spectaculos prin tot ce au reusit cei de acolo sa faca din piatra si nisip. De fapt, locatia a fost aleasa de Arpad Paszkany, care mai fusese acolo, si asa am ajuns sa mergem toti, un grup de sapte prieteni. Asa ca in perioada asta m-am pus la punct cu tot ce inseamna fotbalul, chiar pot sa spun ca am fost ”spoionul” celor de la Pandurii in tabara CFR Cluj”, glumeste prezentatorul ”Happy Hour”.

In Dubai, noaptea dintre ani a sosit pentru Andra si Maruta de doua ori. Asta pentru ca impreuna cu prietenii lor, cei doi au spus ”la multi ani” inclusiv atunci cand in Romania a sosit miezul noptii: ”Am sarbatorit Revelionul de doua ori”, isi aminteste Maruta, ”pentru ca atunci cand in Dubai era 12 noaptea, in tara era abia 10. Asa ca nu puteam sa ratam Revelionul romanesc.”

Anul Nou nu a fost insa lipsit de peripetii: vedeta Pro Tv recunoaste ca inainte de petrecerea dintre ani si-a dat seama ca nu are ... costum! ”Revelionul a fost organizat pe plaja hotelului la care am fost cazati, numai ca tinuta obligatorie era costumul! Si cum eu am plecat in vacanta fara costum, m-am vazut nevoit sa merg la probat si cumparat prin magazinele din Dubai”, spune Maruta.

Citește și
Catalin Maruta
Catalin Maruta iti da un brad cu globuri semnate de vedete
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

Cat despre vizitat, sotii Maruta recunosc ca nu au ratat nimic: ”Am facut multa plaja, mai ales ca erau cam 30 de grade in fiecare zi, am testat toate ”capcanele” din Aqualand, am vazut insula artificiala in forma de palmier creata in mare, cel mai mare hotel din lume, Atlantis, dar si cel mai inalt zgarie-nori din lume. Am mers si prin mall-uri, insa nu atat pentru cumparaturi, cat pentru arhitectura si locurile de distractie de acolo: m-a impresionat partia de schi din mall, unde poti chiar sa mergi si cu telescaunul, am vizitat unele dintre cele mai mari acvarii, patinoare si multe, multe altele. Bineinteles ca nu puteam rata nici celebrul hotel Burj Al Arab, mai ales ca era la cativa metri de hotelul nostru si in fiecare dimineata il vedeam de la geamul camerei”, isi aminteste Catalin Maruta.

Vedeta Pro Tv isi aminteste cu placere cum a descoperit ca emisiunea ”Happy Hour” este urmarita si in Dubai: ”M-am intalnit cu un arab intr-un mall, care se uita insistent la mine. Eu, ca olteanu' la Dubai, am sfeclit-o: hait! – mi-am zis – ce, Doamne ia-ma, oi fi facut? M-am uitat si eu intrebator la el, adica mi-am facut curaj, da? El m-a linistit si mi-a spus ca ma stie de undeva. Am zambit si l-am lasat in pace, insa a tinut sa-mi precizeze ca se uita la ”Happy Hour” in fiecare zi, pe Pro Tv International, pentru ca este casatorit cu o romanca ce nu pierde nici o editie a emisiunii. Si, vrea-nu vrea, trebuie sa se uite si el, seara de seara. Am schimbat numere de telefon, ramanad ca, atunci cand vine in Romania, sa-i fiu ghid!”

Una peste alta, Andra si Maruta marturisesc ca aceasta vacanta a fost pentru ei ca o pagina din ”1001 de nopti”: ”Am avut o senzatie unica – aceea ca traim ceva ireal. Totul este fabulos. Incredibil. Este un amestec unic de legenda, mister, civilizatie, exotic, bun gust, ospitalitate, eleganta, opulenta.”

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Citește și...
Shock-ant! Catalin Maruta deconspira playback-ul

Invitate la Happy Hour, joi, 15 ianuarie, fetele de la Shock, impreuna cu impresarul lor, Sandel Balan, i-au mintit pe Catalin si pe telespectatori. Sau cel putin au incercat.

Catalin Maruta iti da un brad cu globuri semnate de vedete

Catalin Maruta ii invita pe toti telespectatorii Pro Tv sa participe la concursul "O, brad fitos!", pana pe 19 decembrie, pentru ca au astfel ocazia sa castige un brad de Craciun.

Andra si Catalin Maruta au petrecut pana dimineata!

Nunta cu vedete la Targu-Jiu. Catalin Maruta si Andra s-au cununat religios, la doua saptamani dupa ce au fost in fata ofiterului starii civile.

Recomandări
Răspunsul ironic dat de Iohannis după ce a fost întrebat de ce s-a deplasat în Coreea de Sud cu un avion de lux: „E unul mic”

Klaus Iohannis a declarat marţi, întrebat de ce s-a deplasat în Coreea de Sud cu un avion de lux în timp ce miniştrii au mers cu unul de linie, motivând că a venit într-o deplasare externă, aşa cum au fost şi multe altele, „în interesul României”.

Klaus Iohannis cumpără arme din Coreea de Sud. Un contract de 725,7 milioane de dolari ar fi fost încheiat la Seul

Liderii sud-coreean şi român s-au angajat să stimuleze cooperarea în industria de apărare, în timp ce Seulul încearcă să se impună ca al patrulea exportator de armament din lume.

Ploi în majoritatea regiunilor ţării, până miercuri dimineaţă. Zonele care se află sub Cod galben | HARTĂ

Meteorologii anunţă ploi în majoritatea regiunilor ţării, până miercuri dimineaţă, dar şi precipitaţii mixte la munte.