O mama si fiica ei in imaginile care au creat rumoare la New York. Ce e atat de deranjant la ele

reclama

Un brand de lenjerie intima din New York si-a dorit sa-si promoveze produsele printr-un pictorial mai mult decat provocator. Proprietarul companiei a starnit insa controverse din cauza modelelor pe care le-a ales sa apara in reclama.

Maavan Zilberman a decis ca o mama si fiica ei de 19 ani sa fie manechinele care sa-i promoveze produsul.

Cele doua nu au aceasta profesie, dar sunt vecinele mele si le-am ales pentru ca sunt foarte apropiate, mereu se ating si sunt tandre una cu cealalta”, a declarat proprietarul.

Felul in care femeile apar in poze, numai in lenjerie intima si atingandu-se provocator, a creat rumoare in randul celor care au vazut pictorialul.

Cat de moral este ca o mama si o fiica sa apara in astfel de ipostaze, s-au intrebat multi.

Citește și
Luvs
VIDEO. Cea mai proasta reclama in America, in 2001. Peste 100.000 de oameni au votat-o
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

 

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Citește și...
Reclama care i-ar fi putut jigni pe toti crestinii din lume. De ce a fost interzisa. VIDEO
Reclama care i-ar fi putut jigni pe toti crestinii din lume. De ce a fost interzisa. VIDEO

Este vorba despre un spot TV de 60 de secunde realizat pentru promovarea unui deodorant. Ideea publicitarilor insa nu a fost primita cu bratele deschise si de autoritatile in domeniu din Afica de Sud, care au interzis reclama.

VIDEO. Cea mai proasta reclama in America, in 2001. Peste 100.000 de oameni au votat-o
VIDEO. Cea mai proasta reclama in America, in 2001. Peste 100.000 de oameni au votat-o

Cea de-a doua editie a concursului "Cea mai proasta reclama in America", organizat de The Consumerist, si-a desemnat castigatorul. Este vorba de spotul "Poop, there it is!", al firmei de scutece Luvs.

Recomandări
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.  

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom
Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă
Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.