"Iti doresti sa poti vedea exact ceea ce nu poti vedea". Campania inedita a unui brand urias de moda
Unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de lenjerie intima din Argentina a facut furori in intreaga lume cu cea mai recenta campanie de publicitate a sa.
Promovandu-se sub sloganul "Iti doresti sa poti vedea exact ceea ce nu poti vedea", Jane Pain i-a chinuit cu adevarat pe domnii din intreaga lume.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Toate companiile care produc lenjerie intima si-au creat un obicei din a-si promova articolele prin intermediul unor pictoriale provocatoare, in care modele super sexy isi etaleaza formele apetisante.
VEZI GALERIA FOTO COMPLETA PE PERFECTE.RO
Intr-o piata in care concurenta este din ce in ce mai mare, Jane Pain s-a gandit sa sparga tiparele si a creat o campanie de senzatie. Alegand sa renunte la clasica sesiune foto de frumusete, brand-ul a realizat in schimb un pictorial in care partile intime ale modelelor sunt editate in programe de specialitate, ele neputand fi admirate cu totul de reprezentantii sexului puternic.