Reclama sado-masochista care pune femeile la perete. Baudelaire, varianta XXX. VIDEO
O reclama la lenjerie intima, produsa de firma Agent Provocateur, considerata "misogina si deplasata", a fost aprobata de Autoritatea britanica de Standarde in Publicitate, care a caracterizat-o ca inofensiva.
Dupa temerile initiale, Autoritatea britanica de Standarde in Publicitate a demarat o ancheta, in noiembrie. Nu a primit insa decat o plagere referitore la continutul acesteia, asa ca a aprobat-o spre difuzare.
Reclama infatiseaza mai multe femei in lenjerie intima, provocatoare, care intra in casa peste o alta, o "sechestreaza" si o "conving" cu forta sa adopte stilul vestimentar pe care il poarta si ele - ideea si atmosfera fiind inspirate din filmele de groaza in genul "Scream".
Spotul face reclama la linia de lenjerie intima Soiree Gold.
Initial au existat temeri ca modul de abordare este deplasat si jignitor, insa numai o persoana s-a plans de continutul "misogin si deplasat" al reclamei.
Nu este prima data cand o reclama la Agent Provocateur provoaca controverse in Marea Britanie. In 2001, un spot in care juca Kylie Minogue a fost interzis pe postul de televiziune BBC.
Dupa ce a ajuns sa fie accesibila numai online, a devenit unul dintre cele mai urmarite clipuri din istorie - in jur de 360 de milioane de vizualizari: