Cresc vanzarile de chiloti barbatesti! Inseamna ca economia isi revine
Cine s-ar gandi sa caute un indicator economic in sertarul de lenjerie intima al unui barbat? Si totusi, unii vad in cresterea vanzarilor de chiloti, indiferent ca sunt clasici sau boxeri, un semn clar ca economia americana incepe sa se miste.
Si asta pentru ca, dupa cum zic chiar ei, ultimul lucru pe care barbatii ar da banii, in perioade de criza, ar fi lenjeria.
Analistii sustin ca, de ceva vreme incoace, economia americana a dat semne timide ca este pe cale sa isi revina. Dar pe langa indicatorii traditionali, iata ca exista si alte motive de bucurie. Unul dintre ele - vanzarile la lenjerie intima masculina, aflate in crestere.
Asadar, din moment ce barbatii dau bani pe lenjerie intima in plina recesiune, inseamna ca au de unde. Deci, pe ansamblu, economia merge mai bine, argumenteaza adeptii acestei teorii.
Nu toata lumea gandeste la fel. Sunt si unii care cred ca vanzarile la alte articole vestimentare ar putea fi un indicator mai bun. De exemplu, numarul de costume vandute ar insemna ca oamenii merg la interviuri pentru angajari, la petreceri sau la nunti, iar toate acestea ar fi semn ca banii circula, deci rotitele economiei se invart cum trebuie.