Andreea Balan, incident neplacut in avion. Mesajul dur transmis de cantareata companiei TAROM: "M-am simtit umilita"
Cantareata Andreea Balan a petrecut recent o vacanta in Statele Unite, insa la intoarcerea in tara a avut parte de un incident neplacut, intr-un avion al companiei Tarom.
Pentru a ajunge inapoi in Bucuresti, vedeta a facut trei escale si a zburat cu trei companii aeriene. Cand s-a urcat in avionul TAROM, Andreea Balan sustine ca a fost tratata nepoliticos de un angajat, care a refuzat sa o ajute sa-si puna bagajul de mana in compartimentul de deasupra scaunelor.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cantareata, care are niste probleme mai vechi cu coloana vertebrala, crede ca atitudinea insotitorului de zbor se datoreaza faptului ca a recunoscut-o.
Vedeta si-a exprimat nemultumirile la adresa companiei pe pagina sa de Facebook.
"In zborul Tarom, un barbat imbracat in uniforma companiei mi-a spus intepat ca cica nu are voie sa-mi atinga bagajul si sa ma descurc singura. I-am explicat frumos ca am probleme cu coloana, ca la celelalte companii aeriene am fost ajutata, ca e job-ul lor sa ne ajute daca avem probleme si mi-a raspuns din nou intepat ca trebuia sa nu-mi iau bagaj de mana daca nu-l pot ridica deasupra capului (serios?!) Un pasager strain s-a ridicat si m-a ajutat sa-mi ridic bagajul", a scris Andreea Balan pe reteaua de socializare.
La intoarcerea in Romania am zburat cu 3 companii diferite de zbor : Delta Airlines (Denver-Utah),Air France...
Posted by Andreea Balan on Wednesday, 8 April 2015
Tarom a reactionat prompt la sesizarea facuta de vedeta si a sfatuit-o, intr-un comentariu, sa faca o plangere, mentionand ca, potrivit regulilor aviatiei civile, pasagerii trebuie sa poata manevra singuri bagajele.
"Buna ziua! Ne pare rau daca ati simtit disconfort pe zborurile companiei TAROM, motiv pentru care va rugam sa faceti o reclamatie pe adresa de email: [email protected] in care sa specificati data si numarul zborului pentru a putea analiza cele sesizate de dvs.
Reglementarile internationale ale aviatiei civile specifica faptul ca bagajul de cabina trebuie sa aiba greutatea optima pentru a putea fi manevrat de catre pasager cum si in cazul bagajului de cala exista o greutate maxima/ bagaj, pentru a putea fi manipulat de catre personalul de la sol, in atributiile caruia intra aceasta activitate. Aceste reglemetari sunt elaborate pentru siguranta si securitatea pasagerilor si a personalului insotitor si sunt reglementari valabile pentru toti operatorii aerieni.
Va asiguram ca personalul de bord din cadrul companiei TAROM este instruit sa respecte procedurile interne si internationale. Principala responsabilitate a insoțitorului de bord este sa asigure siguranța zborului si a pasagerilor, urmata de confortul acestora.
Va multumim pentru intelegere si asteptam e-mailul dvs !
Numai bine, Echipa TAROM", a fost mesajul primit de vedeta.
Sursa: Pro TV
Etichete: avion, incident, aeronava, bagaje, tarom, Andreea Balan, cală,
Dată publicare:
09-04-2015 22:21