(P) STIHL și HORNBACH anunță un parteneriat strategic: Produsele premium STIHL sunt disponibile pentru prima dată în România
STIHL România, sucursală a grupului STIHL, lider global în furnizarea de utilaje premium pentru grădinărit și silvicultură, anunță un parteneriat strategic cu HORNBACH, un renumit brand german de bricolaj.
Parteneriatul aduce produsele de înaltă calitate într-un mediu nou și accesibil. Această colaborare reprezintă o premieră în România, oferind consumatorilor oportunitatea de a achiziționa utilaje premium STIHL direct din magazinul HORNBACH din Balotești, începând din 30 mai. În următoarele șase luni, brandul își va extinde prezența și în locațiile din Militari, Berceni, Brașov și Constanța.
Într-un context dinamic, marcat de o creștere a cererii pentru utilaje cu acumulator de înaltă performanță și a interesului pentru produse premium, STIHL a luat decizia strategică de a accesa un nou canal de distribuție, prin parteneriatul cu HORNBACH, deschizând noi oportunități pentru consumatori. Această inițiativă nu numai că oferă acces extins la produsele STIHL, dar aduce și o gamă diversificată de utilaje și accesorii premium grădinarilor pasionați într-un mediu mai accesibil.
„Suntem mândri de acest proiect și suntem de părere că a decurs natural, în linie cu nevoile pieței. Ne bucurăm de parteneriatul cu HORNBACH, prin prisma similitudinilor dintre cele două companii: ambele sunt afaceri de familie, branduri germane premium, calitatea fiind elementul comun. Astfel, avem încredere că vor fi satisfăcuți chiar și cei mai exigenți cumpărători.” – a declarat Simona Anca-Măntescu, general manager Andreas STIHL Motounelte România.
Radu Oniga, CEO HORNBACH România, a adăugat: „Suntem încântați de implementarea acestui parteneriat strategic cu Andreas STIHL Motounelte România. Conform unui studiu intern, aproximativ 60% dintre clienții noștri dețin case cu grădini, iar cererea pentru produse de înaltă calitate este în continuă creștere. Astfel, prin acest parteneriat, adăugăm un nou brand în portofoliul nostru și răspundem direct nevoilor clienților noștri, oferindu-le acces la unele dintre cele mai calitative produse disponibile pe piață.”
Magazinul HORNBACH din Balotești a fost selectat pentru implementarea inițială a acestui proiect, oferind o experiență de cumpărare inedită și memorabilă. O zonă dedicată brandului STIHL în secțiunea de Grădină a magazinului permite clienților să exploreze și să achiziționeze produsele preferate într-un mod convenabil. Sortimentul actual cuprinde 76 de utilaje, predominant pe acumulator și electrice, împreună cu 67 de accesorii complementare. Printre produsele disponibile se numără:
MSA 300: Cel mai puternic motoferăstrău cu acumulator de la STIHL, proiectat special pentru operațiuni profesionale.
Sistemul AS de utilaje cu acumulatori: Perfect pentru lucrări ocazionale de grădinărit, aceste utilaje compacte sunt ușor de manevrat și foarte versatile.
#
Despre STIHL
Grupul STIHL dezvoltă, produce și distribuie utilaje cu acumulatori, electrice și pe benzină pentru silvicultura și agricultura profesională, precum și pentru întreținerea grădinilor și a spațiilor verzi, pentru sectorul construcțiilor și pentru proprietarii privați de grădini. Gama de produse este completată de soluții și servicii digitale. Produsele sunt comercializate prin intermediul distribuitorilor autorizați și al magazinelor online proprii STIHL, care vor fi extinse la nivel internațional în următorii ani - incluzând 44 de sucursale de vânzări și marketing, aproximativ 120 de importatori și mai mult de 55.000 de distribuitori de servicii în peste 160 de țări. STIHL produce în fabrici proprii din șapte țări: Germania, SUA, Brazilia, Elveția, Austria, China și Filipine. Din 1971, STIHL este cea mai vândută marcă de motoferăstrău din lume. Compania a fost fondată în 1926 și are sediul în Waiblingen, lângă Stuttgart. În calitate de afacere de familie sustenabilă, STIHL dorește să faciliteze munca oamenilor în și cu natura. În 2023, STIHL a realizat o cifră de afaceri la nivel mondial de 5,27 miliarde de euro, cu un număr de 19.805 angajați.
Despre HORNBACH
Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,2 miliarde de euro în anul financiar 2023/24 (data bilanțului: 29 februarie 2024). Acest lucru face ca Grupul HORNBACH să fie unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Fondată în 1877, compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. În prezent, HORNBACH România deține 9 magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.