(P) Digitalul și următorul normal
Ce bine ar fi dacă ar exista o modalitate mai rapidă de a semna un contract sau de a aproba o achiziție. Cât de simplu ar fi să poți factura digital și la nevoie să integrezi și bonurile de benzină.
Ideal ar fi să poți ține toate conturile de pe rețelele de socializare la un loc, ca să-ți faci singur managementul de conținut.
Să nu mai vorbim de o condică online, acum că o bună parte din angajații tăi lucrează de-acasă.
Fiecare dintre aceste acțiuni – de altfel esențiale pentru majoritatea afacerilor – are cel puțin o aplicație mobilă optimizată care să-i corespundă. Una? Mai corect, zeci.
Criza generată de pandemie nu a făcut decât să accelereze trecerea la digital, o migrare evolutivă firească pentru orice afacere care ține pasul cu secolul 21.
Și totuși, câte aplicații mobile folosesc angajații tăi?
Să luăm exemplul angajaților de pe teren. Cu mască de protecție, soluții dezinfectante în mașină și poate chiar și mânuși. Aceștia continuă să își facă meseria acolo unde au fost mereu – pe teren. Ce diferă, poate, este arsenalul din dotare.
Fie că este vorba despre agenți de vânzări, transportatori, livratori sau curieri, aceștia folosesc tot mai frecvent telefonul de serviciu pentru a eficientiza jobul pe care îl prestează.
Ce câștigă? Timp. Ordine. Răspuns prompt. Profesionalism. Rapiditate. Și mai ales vizibilitate pentru brandul pe care îl reprezintă.
Tu câte aplicații dedicate afacerii tale folosești?
Serviciile de dezvoltare aplicații mobile sunt variate și complexe. Dar majoritatea pleacă de la un adevăr de bază: în România, rata de penetrare a smartphone-urilor se apropie de cea a internetului: 69%.
Și nu, nu mai este un obicei doar al tinerilor. Peste jumătate dintre persoanele de peste 55 de ani, cu acces la internet, folosesc smartphone-ul pentru navigare online.
Testul onestității
Criza globală în care ne aflăm nu a făcut decât să accelereze transformarea businessului românesc înspre era cu adevărat digitală.
Și pentru a verifica dacă este reală această imagine, este simplu să facem un test scurt. Intră în telefonul personal și vezi câte aplicații de curierat ai, câte de ecommerce, câte de livrare de mâncare gătită, câte de livrare de produse alimentare, câte de sănătate și mișcare și câte de jocuri.
Piața de retail, curieratul, comerțul online
Există o multitudine de afaceri care au decis să nu mai amâne investiția într-un serviciu de creare aplicații mobile chiar în timpul stării de urgență.
Piața de restaurante sau producători de mâncare fresh a înțeles că oamenii vor să consume în continuare, doar că distribuția trebuie reinventată.
Curieratul a atins cote inimaginabile cu un an în urmă, ceea ce a generat o nevoie intempestivă de eficientizare logistică.
Iar magazinele online au înțeles că un cumpărător care a folosit o dată serviciul respectiv, va face o achiziție și a doua oară, dacă această decizie este cât se poate de simplificată, personalizată, optimizată, rapidă. În plus, afacerile din ecommerce au înțeles avantajul unei relații fără intermediari cu clienții lor.
Când alegi pasul digital
Când te decizi că este timpul să-ți eficientizezi modalitatea prin care ajungi la clienții tăi actuali și la cei potențiali, este important să ții cont de un lucru: colaborează cu o echipă deschisă, transparentă, care să asculte mai întâi de nevoile tale.
Brainic este un exemplu de best practice pentru o abordare naturală, bazată pe colaborare. Principiul companiei de dezvoltare aplicații mobile este unul simplu: suntem colegi și facem echipă pentru rezultate.
Întrebarea este simplă: tu ce îți dorești?
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.