Apple dezvolta o tehnologie prin care telespectatorii vor putea "sari" peste publicitate
Apple dezvolta o tehnologie care va permite clientilor sistemului Apple TV sa sara peste publicitate in timp ce se uita la televizor, au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situatiei.
Conducerea Apple a discutat cu cel putin doi operatori de retele TV si canale de cablu si cu unii dintre cei mai mari jucatori de pe piata televiziunii cu abonament din SUA, au afirmat sursele citate.
Una dintre solutiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despagubirea acestora, de catre companie, pentru venitul pierdut atunci cand utilizatorii sar peste reclame.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Compania vrea sa dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care sa extinda baza de potentiali clienti. Sistemul a fost cumparat de 13 milioane de clienti.
Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat in luna mai ca Apple TV este in prezent un produs de nisa, mai potrivit pentru "hobby-isti" decat pentru telespectatorul obisnuit.
Apple cauta solutii pentru un nou standard in vizionarea de programe TV, activitate care in opinia lui Cook a stat pe loc in ultimii 10-20 de ani.
Retelele de televiziune au rezistat anterior tentativelor mai multor operatori din SUA de a introduce tehnologii care permit utilizatorului sa sara peste reclame. Cel mai cunoscut caz este cel al Dish Network, furnizorul de servicii de televiziune prin satelot care a lansat anul trecut un sistem TV cu o astfel de functie. 21st Century Fox, Comcast si NBCUniversal au actionat compania in justitie si sustin ca astfel de tehnologii ar putea ruina difuzarea gratuita de televiziune.
Aproape trei sferturi dintre consumaori sustin ca principalul motiv pentru care utilizeaza un recorder video digital este posibilitatea de a sari peste reclame, potrivit unui sondaj publicat in luna martie de Motorola Mobility, divizie a Google.
Potrivit unui studiu al Leictman Research, 44% dintre gospodariile din SUA au un televizor conectat la internet printr-o consola de jocuri video, player blu-ray sau sisteme precum Apple TV. Procentul a crescut cu 6 puncte in ultimul an.
Intel, cel mai mare producator de microchip-uri la nivel mondial, va lansa pana la sfarsitul acestui an un sistem TV.
Google a discutat de asemenea cu mai multe companii media in vederea licentierii de continut pentru un serviciu de tip internet TV, au declarat anterior surse apropiate situatiei.