Samsung, in centrul unui nou scandal, dupa telefonul care ia foc: masina de spalat care explodeaza

30-09-2016 08:25


masina spalat

Compania Samsung este in centrul unui nou scandal.

Masinile de spalat produse de sud coreeni ar avea probleme. Este concluzia la care s-a ajuns dupa ce un aparat a explodat.

De aceasta data, casa unei femei din Statele Unite a fost cuprinsa de flacari, cel mai probabil din cauza telefonului care era la incarcat.

O femeie si-a pus telefonul, un Samsung S7 Edge, la incarcat si a plecat de acasa. Cand s-a intors, in fata locuintei erau pompierii si politistii, chemati de vecinii alarmati de explozie.

Femeie: "In locul lor putea sa fie capul meu, fata mea."

Camera in care se afla telefonul a fost serios avariata - noptiera carbonizata, patul ars, iar podeaua plina de cenusa.

Aparatul, un model diferit de cel cu care compania a avut probleme acum cateva saptamani, i-a dat femeii batai de cap inca de cand l-a cumparat.

Femeie: "Telefonul se supraincalzea inca de la inceput si il am de doar doua luni. Le-am trimis fotografii, le-am explicat ce s-a intamplat si mi-au trimis telefonul inapoi."

Barbat: "Telefonul era la incarcat in acel moment si credem ca acesta este motivul. Daca as avea acel tip de telefon as merge la compania producatoare si as incerca sa aflu daca telefonul este sigur sau nu."

Pe de alta parte, in urma cu doua saptamani, compania sud coreeana rechema in garantie 2,5 milioane de telefoane Galaxy Note 7.

In plus, zilele acestea au aparut si plangeri legate de masinile de spalat ale aceleiasi companie. Oamenii spun ca explodeaza.

O femeie din Texas sustine ca bubuitura a fost atat de puternica incat a facut o gaura in perete.

Comisia pentru protectia consumatorilor din Statele Unite avertizeaza ca masinile de spalat produse de Samsung in ultimii cinci ani ar avea probleme.

Reprezentantii companiei au raspuns apelului si colaboreaza cu autoritatile americane pentru a remedia situatia.

Comunicatul Samsung despre dispozitivele Galaxy Note7

"Aproape 60% dintre dispozitivele Galaxy Note7 au fost inlocuite in Europa

Samsung Europa ii indeamna pe utilizatori sa beneficieze de programul de inlocuire

Samsung Electronics anunta ca 57% din smartphone-urile Galaxy Note7 din Europa au fost deja schimbate de utilizatori de la debutul Programului Global de Inlocuire.

De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales inlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, si doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. in aceasta perioada, Samsung a indemnat toti utilizatorii Galaxy Note7 din Europa sa isi inchida dispozitivele si sa le schimbe prin programul de inlocuire.

Samsung estimeaza ca programul de inlocuire se va finaliza cu succes pana la inceputul lunii octombrie.

„Mesajul nostru de prioritizare a singurantei a ajuns cu succes la utilizatorii de Galaxy Note7, care iau masurile necesare, schimband produsul cu unul nou. Am depus eforturi mari sa inlocuim telefoanele Galaxy Note7 in Europa pentru a garanta siguranta clientilor nostri si pentru a minimiza orice inconvenient”, afirma Cristian Cojocaru, Head of Telekom Division Samsung Electronics Romania.

“Le multumim utilizatorilor nostri pentru rabdarea si loialitatea fata de Samsung si Galaxy Note7. Ii indemnam pe toti cei care nu au beneficiat de programul de inlocuire sa schimbe cat mai repede telefonul cu un nou Galaxy Note7.”

Un sondaj paneuropean arata faptul ca increderea consumatorilor in Samsung ramane ridicata. Studiul realizat pe un esantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franta, Spania si Italia arata ca majoritatea acestora (61%) nu simt ca procesul de inlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat perceptia fata de brandul Samsung, iar 15% au declarat ca au mai multa incredere in reputatia brandului.

Samsung a lucrat cu partenerii sai pentru asigurarea celor mai inalte standarde de fabricatie si calitate a noilor dispozitive Galaxy Note7. Samsung Europe confirma impactul pozitiv pe care cooperarea cu partenerii de vanzari, comunicarea zilnica cu clientii si actualizarea software-ului le-au avut asupra derularii programului de inlocuire. Toti clientii Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitand schimbarea dispozitivului, precum si o actualizare a software-ului care a setat limita maxima de incarcare a bateriei la 60%.

Samsung Europe a desemnat o echipa formata din directori locali care sa lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cat mai usoara a programului de inlocuire in Europa.

David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa ii incurajeaza pe utilizatori sa urmareasca o serie de caracteristici, pentru a se asigura ca au un dispozitiv Galaxy Note7 pe care il pot folosi fara griji: “Toti utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmari noul simbol cu baterie verde si un patrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura ca detin un produs nou. Pentru mai multe detalii si intrebari, pot vizita oricand site-ul Samsung.com.”

Pentru mai multe detalii despre noul Galaxy Note7, accesati http://www.samsung.com/ro/note7exchange."
 

Sursa: Pro TV