Pregatiti-va pentru o zi la cumparaturi .. in viitor. Magazinele va vor invata preferintele
Veste buna pentru cei care s-au saturat de sesiunile interminabile de shopping. In viitorul nu foarte indepartat, tot mai multe magazine isi propun sa vina in intampinarea clientilor cu oferte personalizate.
Cu ajutorul tehnologiei, in curand am putea afla ce produse noi au aparut si care este tinuta perfecta pentru Revelion sau masa de Craciun inca de la intrarea in magazin.
Aplicatiile pentru smartphone sau dispozitivele cu touch-screen amplasate in centrele comerciale ne-ar putea face recomandari, bazandu-se pe alegerile noastre anterioare.
Cu ajutorul tehnologiei vor putea fi anticipate dorintele clientilor. Spre exemplu, intr-o cofetarie din San Francisco, vanzatorii pot face recomandari in functie de prajiturile cumparate anterior.
Albert Chen, proprietarul cofetariei: "Daca cineva a comandat prajitura "Velvet", este un indiciu ca ii place combinatia dintre ciocolata si crema de branza, asa ca ii putem recomanda prajitura cu ciocolata, dovleac si branza."
O sursa de inspiratie o reprezinta site-urile de cumparaturi online, unde, in functie de achizitii, clientii primesc o serie de sugestii. Acum, retailerii vor sa aplice ideea si in marile centre comerciale.
Jonathan Wall, creator aplicatie: "Magazinele trebuie sa poata sa isi recunoasca clientul, indiferent de mediul de cumparaturi, fie ca este vorba despre zona online, site-uri de socializare sau in spatiile comerciale."
Si ar putea face asta cu ajutorul unei aplicatii pentru telefoanele inteligente.
Marc Freed-Finnegan, creator aplicatie: "Ar putea spune: "Buna, Mark! Bine ai revenit!" Ar putea sa imi sugereze un produs nou aparut in stoc, sau o idee pentru un stil nou."
Iar daca v-ati saturat sa pierdeti timp cautand cardurile in portofel, tot un dispozitiv este solutia.
Client: "Portofelul meu e burdusit de carduri - carduri de credit, de debit, card de cumparaturi, carduri cu reduceri, carduri cadou. Prea multe... faceti cunostiinta cu "Moneda"."
Practic, dispozitivul digital combina toate cardurile intr-unul singur. Iar utilizatorii il pot selecta pe cel pe care vor sa il foloseasca.
Sursa: Pro TV
Etichete: magazin, online, cumparaturi, shopping, clienti, cumparatori,
Dată publicare:
24-12-2013 09:26