Facebook a urcat pe doi in topul veniturilor din publicitate digitala, devansand Yahoo si Microsoft
Facebook, cea mai mare retea de socializare online din lume, a urcat in acest an pe locul al doilea in topul veniturilor din publicitate digitala in SUA, devansand Yahoo si Microsoft, intr-o piata dominata in continuare de Google.
Google a atras in acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicitatii digitale in Statele Unite.
Facebook a urcat pe pozitia secunda cu venituri de 3,17 miliarde de dolari, fata de locul patru in 2012, cand s-a plasat in urma Yahoo si Microsoft.
Alegeri 2024
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
CASTIGA SUPER PREMII. Afla cum poti pune mana pe 25.000 de euro de Craciun si anul nou
Reteaua de socializare genereaza mai mult de jumatate din venituri prin distributia de spoturi publicitare pe dispozitive mobile.
In aceasta saptamana, Facebook a inceput sa testeze introducerea de spoturi video distribuite catre utilizatori.
Instagram, preluata anul trecut de Facebook pentru 700 milioane de dolari, dezvolta de asemenea propriile oferte de publicitate pe platforma de partajare de imagini.
Piata publicitatii digitale din SUA va creste cu 25% pana in 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit estimarilor EMarketer.
Compania de cercetare a precizat ca Google si Facebook sunt de asemenea cei mai mari distribuitori de publicitate digitala la nivel mondial.