Cabinele de proba inteligente revolutioneaza mersul la cumparaturi.Oglinzile schimba culoarea hainelor si te ajuta cu sfaturi

Ultima actualizare: 16-05-2015 07:07

Cabinele de proba mici si inghesuite, tentativele dificile de a va vedea spatele si nesiguranta ca ati ales hainele potrivite - toate acestea sunt pe cale sa devina de domeniul trecutului.

In Statele Unite, mai multe magazine au inaugurat deja cabine de proba inteligente. De la schimbarea culorii rochiei, ca sa vedeti ce va vine mai bine, pana la obtinerea sfatului unei prietene in timp real, totul e posibil cu aceste minuni high-tech.

Un magazin din San Francisco isi rasfata clientele cu o oglinda inteligenta. Camera video performanta si conexiunea la internet elimina nevoia miscarilor de contorsionist in cabina de proba.

Alysa Stefani, manager de magazin: "Pe scurt, clienta isi poate realiza un filmulet de 8 secunde, ca sa se poata vedea sau compara diferite tinute. Si-l poate trimite pe mail sau unui prieten."

Mai mult, oglinda digitala le poate arata doamnelor cum le-ar sta o rochie pe care nici n-au probat-o, suprapunand fotografia in marime naturala a acesteia peste fotografia clientei. Numita Memory Mirror, ea este testata in trei magazine si, peste cateva luni, va ajunge in mult mai multe.

La New York, un alt magazin a instalat in cabinele de proba tablete care ajuta clientii sa comunice cu vanzatoarele si sa ceara alte produse, daca unele probate deja nu se potrivesc. E foarte util pentru cine merge singur la cumparaturi si nu poate trimite un prieten sa-i aduca masura potrivita. Iar acesta e doar inceputul.

Paco Underhill, consultant: "Comertul se va schimba in urmatorii cinci ani mai mult decat s-a schimbat in total in ultimii 50."

Insa, ca de obicei, intrarea tehnologiei in noi domenii ale vietii noastre ridica si semne de intrebare.

Nuala O'Connor, consultant: "Cata vreme clientii stiu si au de ales ce informatii se colecteaza, probabil ca oamenii vor fi de acord. Grija noastra e sa nu se colecteze informatii fara stirea si acordul lor."

O alta problema este ce vor face companiile cu informatiile obtinute de la clienti si daca decid sa le foloseasca in scopuri comerciale.

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO