Emisiunea "Romania, te iubesc!" a fost lider detasat de audienta in tot sezonul 6
De-a lungul intregului sezon, pe publicul comercial din mediul urban, "Romania, te iubesc!" a inregistrat o cota de piata mai mare decat suma cotelor de piata a urmatoarelor doua clasate.
Din 27 februarie si pana pe 29 mai, atunci cand Pro TV a difuzat duminica de duminica cel de-al saselea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice Romania, te iubesc!, postul din Pache Protopopescu a obtinut un leadership de 93%, demonstrand astfel ca telespectatorii au fost cuceriti de reportajele spectaculoase realizate de corespondentii Stirilor Pro TV.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Astfel, cel de-al saselea sezon al emisiunii a obtinut, in medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 5 puncte de rating si 17,7 procente din cota de piata, in timp ce Prima Tv, urmatoarea clasata, a avut de aproape doua ori mai putin – 2,8 puncte de rating si 9,8% din cota de piata. Antena 1, clasata abia pe locul al III-lea, a inregistrat doar 2,2 puncte de rating si 7,7% cota de piata.
Si pe publicul din mediul urban Pro TV a detinut suprematia si a obtinut nu mai putin de 5,1 puncte de rating si 14,4% cota de piata. Prima Tv si Antena 1, clasate pe urmatoarele pozitii, aveau doar 3, respectiv 2,7 puncte de rating si 8,5, respectiv 7,7 procente din cota de piata.
Cea mai urmarita editie a emisiunii din acest sezon si totodata cea mai urmarita editie de cand a fost lansata emisiunea, in toamna anului 2008, a fost cea din 20 martie 2011, cand la nivelul intregii populatii a Romaniei, aproape 3.000.000 de telespectatori urmareau emisiunea in minutul de aur, 18.52. Editia care a aratat cum sectele se joaca in numele Divinitatii cu mintea oamenilor, a inregistrat, in medie, pe publicul din mediul urban, un rating impresionant, de 9,6 puncte si o cota de piata de 22,3 procente si nici pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Pro Tv nu a avut rival si a inregistrat, in medie, 8,2 puncte de rating si 24,4% din cota de piata.
“Ne bucuram foarte mult ca emisiunea a avut succes, pentru ca asta inseamna ca e nevoie de noi si ca dincolo de ecran oamenii se regasesc in cazurile pe care noi le-am prezentat. Duminica de duminica, telespectatorii Pro TV au avut ocazia sa vada produse jurnalistice extrem de muncite de corespondentii Stirilor Pro Tv. In spatele fiecarui reportaj stau ore intregi de documentare, de interviuri, de montaj, iar faptul ca oamenii apreciaza munca echipei noastre ne arata ca suntem pe calea cea buna”, a declarat gazda emisiunii, Cristian Leonte.
„Succesul emisiunii – munca si iar munca. Munca de echipa. Zile si nopti state in zapada si in mocirla, fara pranz si cina, nopti la montaj, zeci de ore de vizionare etc. Din munca. De aici cred ca vine succesul. E o reteta pe care am descoperit-o in timp si pe care o imbunatatim zi de zi”, a marturisit Alex Dima.
La randul sau, Anca Nastasi e si ea foarte incantata de rezultatele obtinute de emisiune. „Inseamna ca e nevoie de noi. Si ca putem schimba lumea. Sunt fericita sa lucrez intr-o echipa valoroasa. Incercam sa spunem lucrurilor pe nume si sa deschidem ochii tuturor: ca putem trai mai bine in Romania, daca ne facem treaba bine si cinstit”, a declarat Anca.
Cosmin Savu e de asemenea de parere ca munca este cheia succesului. „In spatele fiecarui reportaj al nostru stau ore de documentare, de interviuri, de montaj, iar reactiile venite de la telespectatori ne dau energie si ne arata ca suntem pe calea cea buna”.
„Sunt mandra ca fac parte din echipa si sunt mandra de toti cei care aleg sa priveasca in fiecare duminica jurnalism de calitate”, a marturisit sincer si Paula Herlo.
Rares Nastase s-a declarat uimit de descoperirile pe care le-a facut de-a lungul intregului sezon si recunoaste ca a fost nevoie de „multa munca de documentare pentru a evidentia lucruri care au surprins si au intrigat telespectatorii”. Lui Toni Dohotariu, succesul emisiunii i-a relevat faptul ca oamenii se regasesc in reportajele prezentate in emisiune. „Oamenii vor sa se faca auziti si asta facem noi: aratam cine suntem, cum stam, de ce nu merge deloc si cum ar trebui sa fie”, a concluzionat ea.
Cele doua Romanii din centrul Bucurestiului. Reportaj in spatele teraselor de fite din Lipscani
Asa arata un asistat social din Romania: cu masina de lux si vila cu etaj
Dumnezeu a dat. Preot cu avere facuta din ghicit in Biblie