Un român s-a plâns pe contul oficial al CEO IKEA, afirmând că este „profund dezamăgit”. Ce a urmat
Un român s-a plâns pe contul de LinkedIn al CEO IKEA de problemele pe care le-a întâmpinat după ce a cumpărat marfă dintr-unul din magazinele din București.
Bărbatul nu a dat detalii, dar s-a declarat „profund dezamăgit” în mesajul postat în urmă cu două zile.
„Vă scriu în calitate de client profund dezamăgit din București, România. În ciuda investirii a mii de euro în IKEA București Pallady, mă simt obligat să împărtășesc experiența mea, încărcată de tristețe și frustrare. Vă rog să-mi furnizați adresa de email pentru a vă putea trimite scrisoarea. Vă mulțumesc”, a scris bărbatul pe contul lui Jasper Brodin.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Același mesaj l-a postat și pe contul oficial al directorului adjunct al grupului Ingka, Juvencio Maeztu, care este și director financiar.
Mesajul său a atras atenția celor din grupul Ingka, care deține Ikea, și i-au promis că îl vor contacta. Inițial a fost îndrumat către call-centerul din București, dar după ce bărbatul a explicat că a vorbit deja cu angajații, i s-a promis că va fi contactat personal de către un angajat cu rang mai înalt.
Pe de altă parte, IKEA a fost, săptămâna trecută, subiectul unor postări în care clienții se plângeau de apariția unor ploșnite în magazinul din Pallady, București. Conducerea magazinului a oferit un punct de vedere oficial, prin care confirmă posibila apariție a insectelor în unele zone din depozit. Responsabilii precizează că fac o investigație amplă pentru a rezolva eventualele probleme.
Zona posibil afectată ar fi cea de depozitare a magazinului, iar ploșnițele nu s-au extins în zona comercială sau în produsele de larg consum, destinate publicului, mai spun reprezerntanții IKEA. În funcție de rezultatele investigației, vor începe implementarea măsurilor necesare pentru a rezolva problema ploșnițelor.
De altfel, ploșnițele de pat au devenit o problemă națională în Franța. 11 la sută dintre gospodăriile de acolo au fost invadate de aceste insecte toamna trecută. Dar au fost găsite și în trenurile de mare viteză şi în metroul din Paris.