Cele mai cumpărate trei produse în România în timpul Campionatului Mondial de Fotbal
Bucuria Campionatului Mondial de Fotbal s-a simțit și în conturile comercianților.
Suporterii români au urmărit meciurile favoriților și nu s-au mai uitat la bani. Și-au cumpărat televizoare noi sau chiar proiectoare și au comandat mâncare prin platformele online, cu 60% mai mult decât într-o perioadă similară.
Duminică seara, finala Campionatului Mondial de Fotbal a strâns şi suporterii români în faţa televizoarelor, la terase, în parc sau acasă.
De la începutul Campionatului, suporterii români au vrut să vadă cât mai bine meciurile, aşa că mulţi şi-au schimbat televizoarele cu unele performante.
Ionuț Rădulescu, manager showroom: "Perioada campionatului am avut o creştere de peste 30 la sută. Majoritatea românilor au vrut televizoare cu diagonala mai mare. De la 101 cm au trecut la 125 de cm. S-au căutat şi televizoare Ultra HD şi cele Smart."
Au crescut vânzările şi la proiectoare, cumpărate de cei care au vrut să vadă meciurile mai bine.
Reprezentant comerciant proiectoare: "Nu este neobişnuit să înregistrăm vânzări mai mari pe perioada campionatelor sau a altor evenimente sportive. Noi am avut o creştere de 20 la sută. Iar cele mai vândute au fost cele de tip home cinema, cele Full HD şi cele cu tehnologie laser."
Cei care au preferat să stea acasă au comandat mâncare de pe platformele online. Aşa se face că, la una dintre ele, vânzările au crescut substanţial.
Peste 60% din totalul comenzilor online au fost înregistrate în preajma orelor de difuzare a meciurilor din Campionatul Mondial de Fotbal. În topul preferinţelor a fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională şi de mâncarea libaneză. Românii au preferat şi pizza, burgerii şi senvișurile, bineînţeles, însoţite de băuturi carbogazoase şi bere.
Şi în Capitală, terasele din Centrul Vechi au fost pline în fiecare seară în care au fost difuzate meciuri.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!