Reclama care a dezgustat o tara intreaga. Cum arata acest model de la brau in jos

reclama

Ultima campanie publicitara a unui lant de magazine de lux, prin care este promovata colectia de vara, a provocat o revolta generala a clientilor, care se va reflecta, fara indoiala, in incasari.

Posterele stralucitoare ale lantului britanic Harvey Nichols infatiseaza o femeie care, in aparenta – si nu exista un mod delicat de a o spune – s-a excitat atat de tare incat si-a umezit pantalonii.

Imaginile i-au infuriat peste masura pe cumparatorii mai sensibili, care au catalogat campania drept “grosolana”.

Posterele au fost trimise prin posta la mii de clienti si potentiali clienti ai lantului, iar acestia au considerat ca gestul este ofensator, mai cu seama ca pe acestea era tiparit si mesajul “The Harvey Nichols Sale... Try To Contain Your Excitement - incearca sa-ti ti in frau emotiile".

Cel mai scump pictorial de la Hollywood. Uite imaginile care i-au adus 1 milion $ lui Jennifer Lopez

Citește și
Kate Upton
Costumul de baie nu a facut fata formelor generoase. Ce a patit o vedeta in timpul unei filmari
Moartea suspectă a unui turist portughez în Bucegi: anchetă redeschisă după 18 luni. Alpinistul a decedat într-o excursie organizată pe vreme foarte proastă

Mii de clienti si-au exprimat indignarea pe internet si jura ca nu vor mai cumpara niciodata de la Harvey Nichols. “Au depasit limita”, a spus o femeie, iar un alt client a spus ca “este absolut dezgustator”.

Aparand ultima campanie publicitara a lantului de magazine, un purtator de cuvant al companiei a spus: “Am elaborat campania pentru promotiile de vara si am vrut sa captam entuziasmul cu umor”.

Articol recomandat de sport.ro
Presa internațională a căzut în capcana FCSB! Spaniolii, singurii care n-au luat plasă: „Nu au marcă, nume și palmares!”
Presa internațională a căzut în capcana FCSB! Spaniolii, singurii care n-au luat plasă: „Nu au marcă, nume și palmares!”
Citește și...
Reclama de 3 minute la care toti barbatii se uita pana la capat. VIDEO
Reclama de 3 minute la care toti barbatii se uita pana la capat. VIDEO

 Putine spoturi publicitare din ziua de azi depasesc ca durata 30 de secunde. Asta pentru ca mesajul unei reclame trebuie sa fie direct, de impact si livrat cat mai repede.

Costumul de baie nu a facut fata formelor generoase. Ce a patit o vedeta in timpul unei filmari
Costumul de baie nu a facut fata formelor generoase. Ce a patit o vedeta in timpul unei filmari

FOTO si VIDEO. Fotomodelul Kate Upton a fost la un pas de o scena penibila, in timp ce filma o reclama la lenjerie intima.

Imaginea saptamanii in presa mondena. Ce urmeaza dupa aceasta fotografie romantica. Galerie FOTO
Imaginea saptamanii in presa mondena. Ce urmeaza dupa aceasta fotografie romantica. Galerie FOTO

In timpul filmarilor pentru o reclama, actrita Milla Jovovich s-a aflat fara sa vrea intr-o postura extrem de delicata, din cauza rochiei pe care o purta.

Recomandări
Industria înfloritoare care a fost distrusă în România. Implicația „reginei serelor”, o femeie cu conexiuni politice
Industria înfloritoare care a fost distrusă în România. Implicația „reginei serelor”, o femeie cu conexiuni politice

„De unde sunt florile?”, partea I. Când creştinii ortodocși celebrează Floriile, vorbim despre o industrie înfloritoare - vânzarea plantelor verzi şi florilor în România.

Gabriel Liiceanu: Rușii trăiesc de opt secole cu supunerea și instinctul de invadare în gene. „Nu se vor opri”
Gabriel Liiceanu: Rușii trăiesc de opt secole cu supunerea și instinctul de invadare în gene. „Nu se vor opri”

După opt secole de totalitarism, poporul rus “are supunerea interiorizată în genele sale istorice”, și e gata să își activeze oricând “instinctul de invadare”, pentru că “este învățat să cucerească lumea”.

Surse: PSD încearcă în continuare să-l convingă pe Piedone să se retragă din cursa pentru Primăria Capitalei
Surse: PSD încearcă în continuare să-l convingă pe Piedone să se retragă din cursa pentru Primăria Capitalei

Gabriela Firea s-a înscris oficial în cursa pentru primăria generală. A fost opțiunea doi a partidului, după ce social-democrații și liberalii s-au convins că nu au șanse cu un candidat comun.