FOTO. "Luptand cu pieptul gol". Campania tulburatoare a sotiilor de militari din armata americana

campania Battling Bare 1

Sotia unui militar american care sufera de stres post-traumatic, in urma experientelor traite pe front, a gasit o metoda originala de a lupta impotriva acestei afectiuni grave, care uneori ii impinge pe barbati la sinucidere.

Ineditul proiect a fost inceput de Ashley Wise, care a creat si o pagina speciala pe Facebook, intitulata, intr-o traducere aproximativa: “Luptand cu pieptul gol” (Battling Bare).

Tanara a pozat goala, cu bratele si spatele acoperite de mesaje incurajatoare pentru sotul sau.

Curand, proiectul ei a castigat peste 3.500 de admiratori si alte sotii de militari i-au urmat exemplul, pozand goale.

Iata unul din poemele emotionante folosite in aceasta campanie si scrise pe trupul militantelor.

Citește și
Pepsi
"Multi n-au stiut cum s-o numeasca". Cea mai tare campanie de publicitate din Romania

“Frant in lupta, ranit in razboi, dragostea mea este VESNICA – asta pot sa-ti JUR! EU VOI: face sa dispara tipetele tale tacute, iti voi vindeca sufletul ranit, pana cand vei fi din nou, iubitul meu, INTREG!”

In urma succesului neasteptat al acestei campanii, Wise vrea sa transforme Battling Bare intr-o organizatie non-profit.

Potrivit unui raport ofcial publicat pe data de 15 iunie, in randul militarilor americani s-a inregistrat cate o sinucidere in fiecare zi a acestui an: 154 de cazuri in 155 de zile.

Aceste situatii apar din cauza lipsei tratamentului necesar in caz de stres post-traumatic, dar si a problemelor financiare cu care se confrunta familiile.
 

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Citește și...
Reclama care a dezgustat o tara intreaga. Cum arata acest model de la brau in jos
Reclama care a dezgustat o tara intreaga. Cum arata acest model de la brau in jos

Ultima campanie publicitara a unui lant de magazine de lux, prin care este promovata colectia de vara, a provocat o revolta generala a clientilor, care se va reflecta, fara indoiala, in incasari.

"Multi n-au stiut cum s-o numeasca". Cea mai tare campanie de publicitate din Romania

Graffiti BBDO a fost anul acesta agentia de publicitate care a reusit sa castige opt premii in cadrul Effie Awards Romania. Tot ea a realizat si campania care a primit marele premiu, intitulata Pepsi – Today. Same as yesterday.

"Sunt mandra ca mi-am alaptat copilul, desi eram in uniforma". Imaginea saptamanii in Statele Unite

Intr-o perioada in care alaptatul in public este un subiect controversat, o poza care prezinta doua mame hranindu-si la san copiii starneste numeroase controverse.

Recomandări
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug

Discuțiile aprinse din jurul coaliției de guvernare sunt aproape de sfârșit. Liderii pro-europeni au fost duminică la consultări cu președintele Klaus Iohannis, care a amânat să anunțe propunerea de premier.  

Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”
Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”

“Doar iau ceva repede din magazin și gata”. Asta și-au spus încrezători majoritatea românilor, în ultimul weekend dinaintea Crăciunului. Apoi s-au trezit la capătul numeroaselor cozi, formate de alți optimiști ca ei.  

Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern
Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern

Partidele pro-europene care negociază pentru formarea Guvernului au ajuns, duminică seară, la un acord, atât asupra împărţirii ministerelor, cât şi asupra celor care vor prelua portofoliile.