Factura uriasa primita de un tanar dupa 2 luni de folosire a unui iPhone. Ce se intamplase de fapt
Chris Bovis, un tanar de 26 de ani, care tocmai isi cumparase un iPhone, s-a trezit cu abonamentul blocat, pe motivul unei datorii neplatite. Factura pe doua luni se ridica la 19.000 de lire sterline.
Chris a crezut ca este o gluma cand a primit factura, insa problema lui era foarte serioasa, iar compania Orange, unde tanarul avea contract, a incercat sa ia suma datorata din contul sau bancar.
Banca a blocat insa tranzactia, iar Chris a reusit sa afle ce se intamplase, scrie Daily Mail.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
iPhone-ul sau avea o defectiune, care il facea sa trimita si sa receptioneze o cantitate uriasa de date, Chris fiind astfel acuzat de “folosirea excesiva a Internetului”.
Telefonul trimitea aceste date chiar si cand era inchis si nici revenirea la setarile din fabrica nu a rezolvat problema.
Citeste si: Telefoanele se schimba radical. Ce concept SF pregateste Apple
Compania Apple, producatorii telefonului, au recunoscut ca telefonul este defect si au acceptat sa-l inlocuiasca.
Cu toate acestea, Orange insista in continuare ca tanarul sa achite o factura de 300 de lire.
In cele din urma, compania de telefonie mobila a recunoscut ca greseala nu era a lui Chris si si-a cerut scuze.
Orange va renunta la orice pretentie materiala, de indata ce va primi de la Apple confirmarea ca telefonul tanarului era defect.
AICI puteti vedea factura primita de Chris.
Citeste si: Sacrilegiu. A aparut primul iPhone cu Android. Cum arata si ce specificatii are