Doi batrani au cerut un plic de ceai in plus in cafenea unui brand celebru de haine. Ce s-a intamplat la scurt timp
O britanica s-a plans pe pagina de Facebook a magazinului Marks and Spencer de faptul ca parintii ei n-au fost tratati corespunzator de catre angajatii celebrului brand.
Intr-un post pe pagina oficala de Facebook a magazinului, fiica explica faptul ca parintii, de 78 si 80 de ani eu fost la una dintre cafenele dezvoltate de brand din Irlanda si le-au cerut angajatilor sa ii serveasca cu ceai din partea casei, care era gratuit.
Dar cand acesti au cerut si un al doilea plic de ceai, intrucat era prea slab, acestora li s-a spus ca al doilea plic nu este gratuit si trebuie platit. Furioasa pentru modul in care au fost tratati parintii ei, femeia le-a spus acestora ca "ar trebuie sa va fie rusine pentru cum ati tratat niste oameni in varsta".
Uimitor, mesajul a primit in doar cateva ore aproape 10.000 de like-uri si a starnit reactii vehemente la adresa magazinului din partea utilizatorilor. Inspirati de mesajul tinerei, si alti clienti si-au facut curaj si au scris pe pagina de internet nemultumirile lor.
Intre timp, reprezentantii magazinului si-au cerut scuze, dar prea tarziu, pentru ca povestea a devenit deja virala si redistribuita de mii de ori pe internet.
Cei de la Marks and Spencer au spus ca nu au vrut sa jigneasca pe nimeni, ci e vorba de o politica a firmei.