"Cel mai obraznic brand de haine din SUA" e din nou criticat: de ce au fost interzise aceste imagini
Compania de imbracaminte "American Apparel" este in centrul unui nou scandal in Statele Unite.
Si de aceasta data, firma a fost criticata pentru modul in care a ales sa isi prezinte produsele pe site si in revistele de shopping. Autoritatea care monitorizeaza industria publicitara in SUA (ASA) a interzis cele doua imagini in care compania isi promova noile colectii.
Americanii s-au plans pentru ca pozele sunt ofensatoare la adresa femeilor si promoveaza pornografia, relateaza Huffington Post. Intr-una dintre imagini, un model apare pe jumatatea goala, imbracata doar intr-un pulover, in timp ce a doua imagine arata diverse ipostaze cu o tanara imbracata intr-un body.
Oficialii americani au interzis ca reclamele sa mai apara in reviste in aceasta ipostaza, considerandu-le prea sexuale. "Imaginile exploateaza imaginea tinerelor femei intr-o maniera nepotrivita" s-au plans cei care s-au aratat indignati de aceste imagini.
Nu e prima abatere a companiei de imbracaminte. Anul trecut, "American Apparel" a postat o serie de opt reclame in care apareau si tinere topless.
Brandul a devenit cunoscut in ultimii ani pentru ca se foloseste de adolescente imbracate sumar, tinere dezgolite, articole vestimentare transparente pentru a atrage atentia si si-a castigat eticheta de unul dintre cele "obraznice marci de haine" cand vine vorba despre reclame televizate si printate, mai noteaza sursa citata.

