Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Ce au găsit niște bloggeri ruși după ce au dezasamblat noul Duster: ”Fruct al iubirii dintre francezi și români”

Noul Duster a ajuns recent și pe piața din Rusia, unde este livrat sub logo-ul Renault, iar niște cunoscuți bloggeri specializați în auto l-au dezasamblat pentru a-l analiza în detaliu. Iar una din concluzii este că mașina folosește ”soluții țigănești”.

A doua generația a modelului Dacia Duster a ajuns de curând pe piața din Rusia, acolo unde SUV-ul românesc este livrat cu logo-ul Renault, iar producătorii canalului de YouTube Club Service au decis să dezasambleze un exemplar pentru a vedea cât de calitativ este asamblat și câtă fiabilitate oferă, scrie Auto Expert, o publicație din Republica Moldova. Trebuie precizat că este vorba despre modelul produs în Rusia, şi nu cel produs în România.

Pentru a arăta cum este construit Duster-ul, bloggerii au demontat sistemul de propulsie și suspensia vehiculului, după care au ridicat mașina pentru a analiza protecția caroseriei dedesubt.

 

Blogger rus: ”Ținând cont că este mașină românească, ar trebui să ne așteptăm la soluții țigănești”

 

Citește și
Primul Papamobil 100% românesc este un Duster modificat la Piteşti
Primul Papamobil 100% românesc este un Duster modificat la Piteşti

Primul lucru care a captat atenția specialiștilor a fost gravarea numelui Dacia pe mai multe panouri ale caroseriei Duster, motiv pentru care modelul a fost numit ”un fruct al iubirii francezilor și românilor”.

Prezentatorul a ținut să accentueze că, ținând cont de faptul că este vorba despre o mașină românească, ”ar trebui să ne așteptăm la soluții țigănești”.

Prima problemă menționată de bloggeri ruși a fost că sistemul de evacuare al SUV-ului nu poate fi dezasamblat, astfel încât, în cazul unei defecțiuni a oricărui element al acestuia, reparația va deveni extrem de dificilă.

Printre alte soluții ciudate, specialiștii au remarcat prinderea cablajului semnalizatorului de virare, care este prinsă cu bandă adezivă, precum și materialul izolant de o calitate dubioasă de sub aripi, care în viitor ar putea să faciliteze apariția ruginii, din cauza pătrunderii umidității.

Mai mult, în compartimentul motorului tratamentul anticoroziv lipsește aproape în totalitate.

 

Noul Duster costă în Rusia un milion de ruble

 

În plus, experții au identificat urme de rugină pe arborele de antrenare al punții spate, precum și pe știftul cardanic.

Singurul loc protejat de coroziune a fost podeaua și dedesubtul SUV-ului, unde bloggerii nu au avut obiecții.

Duster-ul dezasamblat este echipat cu un motor diesel de 1.5 litri și 109 cai putere, cuplat la o cutie mecanică cu șase trepte și un sistem de tracțiune integrală.

În Rusia, noul Renault Duster poate fi achiziționat cu circa 1 milion de ruble, echivalentul a circa 11.200 de euro.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult