(P) #ANTIGHINION: o campanie despre obiceiurile în fața neprevăzutului

campanie
StirilePROTV

Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a lansat astăzi campania #ANTIGHINION, cea mai recentă inițiativă a industriei locale de profil cu privire la rolul și importanța asigurărilor în viața de zi cu zi a românilor.

Campania pune în lumina reflectoarelor superstițiile - o parte a cotidianului și, totodată, o trăsătură comună a oamenilor de pretutindeni, care încearcă astfel să își explice neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase. Prin contrast cu acestea, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate „ghinionul” și urmările sale.

„Numitorul comun este că atât superstițiile, cât și asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul. Deși orice măsură de protecție este binevenită, ca specialiști în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiționale cu o poliță de asigurare – o soluție ,verificată și testată’ care ne poate oferi protecția de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General UNSAR.

Campania este lansată în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, care interpretează narativul superstițiilor în societate și discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

Citește și
Crima din Crângași. Momentul în care bărbatul de 46 de ani este omorât în bătaie, surprins de o cameră. De la ce a pornit conflictul | VIDEO

„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiție, pentru că sunt parte integrantă a vieții noastre. De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că ‚așa a fost să fie’. De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este și pentru că nu ne-am gândit că ‚paza bună, trece primejdia rea’ ”, a declarat Gelu DUMINICĂ.

Campania se adresează publicului larg, printr-o abordare 360, fiind prezentă atât în mass-media, cât și în online sau social media. În același timp, va fi susținută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor, urmărind să surprindă faptul că atât asigurările, cât și superstițiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Prin #ANTIGHINION, UNSAR continuă seria campaniilor de educare și conștientizare cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor. Anul trecut, UNSAR a derulat campania #OAMENIIdinAsigurări, care a vorbit despre contribuția pe care oamenii din industria de asigurări o au la bunăstarea și protecția comunităților din România. Totodată, UNSAR derulează, în fiecare an, campanii de conștientizare cu privire la rolul asigurărilor de viață, de sănătate sau de proprietăți, dar și campanii de educație și prevenție rutieră.

 


Despre UNSAR

Înființată în 1994, UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România reprezintă 20 de companii de profil. Acestea dețin o pondere de peste 80% din piața locală de asigurări. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apărarea și reprezentarea intereselor asigurătorilor și reasigurătorilor din România, participarea la îmbunătățirea cadrului legislativ în domeniul asigurărilor, promovarea activității de asigurări în România și promovarea dezvoltării cât mai durabile a industriei de profil pe plan intern și internațional.
Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al federației asigurătorilor și reasigurătorilor europeni – Insurance Europe.
 

Articol recomandat de sport.ro
FOTO “Mi s-au oferit 200.000 de euro pe lună pentru a deveni escortă de lux”. Ce s-a întâmplat cu una dintre cele mai de succes sportive
FOTO “Mi s-au oferit 200.000 de euro pe lună pentru a deveni escortă de lux”. Ce s-a întâmplat cu una dintre cele mai de succes sportive

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil
(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil

În cadrul programului de Colectare și Reciclare a Uleiului Alimentar Uzat, în magazinele Auchan, s-au colectat până în prezent 1 milion de litri de ulei, evitându-se astfel aruncarea necorespunzătoare a acestuia și poluarea mediului înconjurător.

(P) Până în 2030, 69% din deciziile din timpul interacțiunilor cu clienții vor fi luate de tehnologii inteligente
(P) Până în 2030, 69% din deciziile din timpul interacțiunilor cu clienții vor fi luate de tehnologii inteligente

Marketing Insiders Group aduce în prim plan provocări și soluții ale industriei europene de customer experience în era roboților.

(P) A cincea acțiune de reîmpădurire inițiată de Apa Bucovina
(P) A cincea acțiune de reîmpădurire inițiată de Apa Bucovina

Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina a realizat o nouă acțiune de reîmpădurire acasă, în Ținutul Echilibrului.

Recomandări
Pîrvulescu, despre atacul armat asupra lui Robert Fico: „O foarte slabă pregătire a ofițerilor de protecție și pază”
Pîrvulescu, despre atacul armat asupra lui Robert Fico: „O foarte slabă pregătire a ofițerilor de protecție și pază”

Politologul Cristian Pîrvulescu a analizat tentativa de asasinare asupra prim-ministrului Slovaciei, Robert Fico, care a avut loc miercuri (15 mai), în fața Casei de Cultură din orașul Handlova.

Din 2015, fermierii din România au încasat peste două miliarde de euro sub formă de fonduri nerambursabile de la U.E.
Din 2015, fermierii din România au încasat peste două miliarde de euro sub formă de fonduri nerambursabile de la U.E.

Banii europeni nu vor fi pompați la infinit în agricultură. Deja, pentru mai multe linii accesibile fermierilor în exercițiile financiare trecute, fondurile sunt mai mici.  

Fiul atacatorului lui Robert Fico, dezvăluiri incredibile despre tatăl său. Suspectul fondase o mişcare anti-violenţă
Fiul atacatorului lui Robert Fico, dezvăluiri incredibile despre tatăl său. Suspectul fondase o mişcare anti-violenţă

Un bărbat în vârstă de 71 de ani, rezident în Levice, este aparent suspectat de atacul asupra premierului slovac Robert Fico.