Electric Castle, filmat din spatiu. Cum a aratat cel mai mare festival din Romania filmat din Statia Spatiala Internationala
Romania s-a vazut weekendul trecut din spatiu. Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, iar secventa va fi inclusa intr-un scurtmetraj global cu premiera in aceasta toamna.
Pepsi Romania, partener Electric Castle la cea de-a treia editie a festivalului, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.
Sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, in prima zi insorita a festivalului. Filmarea din spatiu a avut in prim plan doua personaje uriase, imbracate in costume traditionale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii.
Alegeri 2024
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 46.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 10:00
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale si au compus mesajul tarii noastre atunci cand Urthecast - primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Statiei Spatiale Internationale – a trecut pe deasupra Romaniei, la ora locala 13.20.
Pentru a fi vizibila din spatiu, coregrafia care a compus cele doua personaje imbracate in ie si palarie s-a desfasurat pe o suprafata de 50x100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanti au avut la dispozitie mai putin de un minut pentru desfasurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim in care pozitia satelitului permitea filmarea mesajului. Secventa autentic romaneasca va fi inclusa intr-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internationala in aceasta toamna.
„A fost o desfasurare impresionanta de forte, iar vremea ne-a ajutat sa avem vizibilitate foarte buna din satelit, un aspect esential in acest proiect. Cele doua personaje traditionale reproduse la scara uriasa vor aparea alaturi de consumatori intr-un film de scurtmetraj foarte special, a carui premiera o asteptam cu nerabdare toamna aceasta. Suntem extrem de mandri ca Romania face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergura, prin care Pepsi provoaca limitele marketingului si aduce impreuna tehnologia, cinematografia si consumatorii din toata lumea”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo Romania.
Pepsi a scos distractia la lumina in timpul festivalului
Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinsi consumand un produs Pepsi au primit cadou o lanterna originala, o solutie de iluminat ingenioasa, compusa dintr-un LED integrat in design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have in timpul festivalului, in special pentru cei cazati in zona de camping.
De asemenea, toti cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia sa afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care il prefera.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.