Reclamă neobișnuită, lansată în SUA, în pauza Super Bowl. A fost atât de eficientă, încât serverele companiei au cedat

×
Codul embed a fost copiat

O reclamă neobișnuită, lansată în Statele Unite în pauza Super Bowl, le-a captat atenția în mod special celor care urmăreau finala campionatului de fotbal american.

Clipul de un minut promova o platformă de tranzacţionare a criptomonedelor şi a atras un număr uriaş de vizitatori pe site-ul companiei. Atât de mulţi, încât serverele au cedat.

Zecile de milioane de americani care au urmărit de acasă, de la prieteni sau din baruri finala campionatului de fotbal american au vazut una dintre cele mai neobișnuite și mai simple reclame din istoria Super Bowl.

În pauza meciului, timp de un minut întreg, un cod QR s-a plimbat pe ecranele televizoarelor.

Citește și
Reacții după maneaua cântată la concertul Coldplay. Adrian Despot: „Te invidiez că nu am fost eu în locul tău” / Gelu Duminică: „România în toată splendoarea ei”

Nu e de mirare că, în unele baruri, oamenii au făcut galerie mai mult pentru cei care încercau să prindă codul cu telefonul mobil decât pentru cele două echipe care își disputau trofeul.

Mai ales că imaginea amintea de o scenă celebră din serialul „The Office”.

20 de milioane de oameni au accesat site-ul companiei. Serverele au cedat

Până la urmă, misterul a fost dezlegat. Reclama era pentru o platformă de tranzacții cu criptomonede. Cei care au reușit să „citească” tot codul QR au primit la înscriere echivalentul a 15 dolari în criptomonedă.

Numai că numărul uriaș de curioși a blocat serverele. Potrivit reprezentanților companiei, 20 de milioane de oameni au intrat pe site într-un singur minut.

Creatorii reclamei au primit laude pentru ingeniozitate. Au fost, însă, și voci care au susținut că cele 13 milioane de dolari, cât a costat minutul de publicitate în pauza Super Bowl, ar fi fost mai utile dacă erau folosite pentru a îmbunătăți rețeaua de servere a platformei. Compania și-a îndeplinit, însă, scopul: reclama a fost aplaudată mai ceva ca un eseu.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
Citește și...
Super Bowl 2022. Ce audiență a avut finala
Super Bowl 2022. Ce audiență a avut finala

Senzație la Super Bowl 2022! Dr. Dre şi Snoop Dogg au deschis spectacolul cu „The Next Episode" şi „California Love". Rapperul 50 Cent, un invitat neanunţat, a cântat "In Da Club" suspendat cu capul în jos de un tavan.

Recomandări
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți

Sunt tensiuni mari în Sectoarele 1 și 2 ale Capitalei, unde actualii primari acuză fraudarea votului. Edilul de la 2, Radu Mihaiu, care a obținut renumărarea buletinelor în una dintre secții, a anunțat miercuri noapte rezultatul procesului.

Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”
Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”

Arena Națională s-a transformat miercuri seară într-un tărâm al emoțiilor intense. Britanicii de la Coldplay au urcat pe scenă în fața a peste 50 de mii de oameni și au făcut spectacol. Show-ul a fost completat de baloane colorate, lumini și artificii.

Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000
Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000

Piața energiei verzi din România se află într-o continuă creștere, spun specialiștii. Am depășit 100.000 de prosumatori, adică oameni care își produc propria energia și furnizează și în rețea.