ADN-ul sufera modificari in spatiu. Desoperirea facuta de cercetatori dupa ce astronautul Scott Kelly a revenit din misiune

Scott Kelly

In spatiu, ADN-ul uman sufera modificari la nivel chimic.

Este concluzia unui studiu in care au fost inclusi doi astronauti - gemeni identici.

Scott Kelly a stat un an la bordul Statiei Spatiale Internationale, iar cand s-a intors cercetatorii au observat modificari la nivelul cromozomilor.

Ca termen de comparatie l-au avut pe fratele lui, care a ramas pe pamant.

rasarit in spatiu- NASA
Ultimul rasarit vazut din spatiu. Imaginea senzationala publicata pe Facebook de astronautul Scott Kelly

In plus, geamanul plecat in spatiu a dat semne de degradare la nivel osos, dar, in lipsa gravitatiei, i-a crescut nivelul unui hormon benefic pentru organism.

Cercetatorii spun ca diferentele la nivel de ADN arata cat de sensibile sunt genele la schimbarile de mediu.

Descoperire alarmanta a cercetatorilor. Celulele pulmonare ale unui fumator sufera si 150 de mutatii pe an

Cercetatorii englezi si americani au descoperit ca fumatul provoaca mutatii ale AND-ului.

Astronautul Scott Kelly a publicat pe conturile sale de socializare o serie de fotografii ale rasariturilor de Soare vazute de pe Statia Spatiala Internationala (ISS).

Astronautul NASA Scott Kelly a crescut cu 5 cm in inaltime in anul pe care l-a petrecut in spatiu

Dupa ce a trait timp de aproape un an la bordul Statiei Spatiale Internationale, astronautul NASA Scott Kelly este cu 5 cm mai inalt decat fratele sau geaman identic Mark, scrie CNBC.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.