Tara in care mirii platesc ca sa aiba frati sau prieteni falsi la nunta. Motivul pentru care apeleaza la acest gest extrem
In Coreea de Sud se pot inchiria invitati la nunta In Coreea de Sud, evenimentul nuptial este o institutie in sine, astfel incat si lista invitatilor trebuie sa fie pe masura.
Daca mirii nu au destui prieteni, rude si cunostinte, exista agentii care ofera persoane inchiriate sa asiste la nunta si sa impartaseasca cu protagonistii ceremoniei cele mai frumoase momente, relateaza lefigaro.fr.
"In timpul sezonului nuntilor in tara, particip la doua-trei nunti pe zi", spune Kim Seyeon, studenta care asista regulat la astfel de evenimente in schimbul banilor. Rolul jucat de ea este de prietena a unuia dintre miri. Potrivit unei agentii care asigura invitati contra cost la nunti, este o practica ce dateaza de la sfarsitul anilor 1990. Coreenii pot recurge in prezent la falsi parinti, frati si surori la nunta.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Kim spune ca a asistat la circa 70 de ceremonii nuptiale in ultimul an si jumatate, primind echivalentul a 20 de dolari de fiecare data. In 2008, conform Korea Times, persoanele angajate sa participe la acest tip de evenimente erau platite cu 20.000 - 30.000 de woni la fiecare prezenta, adica intre 14 si 21 de euro. Este o sursa de venit suplimentara pentru studenti si tinerii functionari, care fac acest lucru in afara serviciului.
Cei mai buni clienti sunt viitoarele mirese. "Oamenii nu vor sa dea impresia ca nu au prieteni. O mireasa angajeaza adesea falsi invitati cand nu are tot atatia ca viitorul sot - si invers - fiindca numarul de invitati la nunta reflecta puterea si prosperitatea familiei", afirma Lee Mi-young, directorul unei agentii.
Conceptul este cunoscut si in Japonia, dupa cum arata un reportaj al agentiei Reuters din 2009. In arhipelagul nipon clientii ii platesc aproape 200 de dolari unui necunoscut care sa vina la masa lor la nunta. Sunt oferite si alte servicii, ca dansul sau cantatul, dar si redactarea unui discurs in cinstea mirilor.