De ce intarzie avioanele Tarom tot mai mult. Raportul corpului de control a scos la iveala lucruri ingrijoratoare

×
Codul embed a fost copiat

Un raport al corpului de control al Ministerului Transporturilor scoate la iveala mai multe neajunsuri la compania nationala de aviatie.

Potrivit documentului, angajatii Tarom isi iau concedii pentru a lucra la alte companii din strainatate, iar depozitele sunt pline de piese scumpe de care nu este neaparat nevoie. Mai mult, aeronavele noastre ar fi avut intarzieri mai mari in 2015 decat in 2014. Cei vizati promit sa-si rezolve problemele.

O parte dintre cei care au calatorit cu Tarom in ultimul an s-au plans de intarzieri.

"Mai bine de o ora. si apoi au gresit si bus-ul, ne-au incurcat cu unii care zburau in Ungaria."

"Nu a ajuns la timp si a trebuit sa stam noaptea in aeroportul din Israel."

Si totusi de ce au aparut aceste neplaceri la compania nationala. Corpul de Control al Ministerului Transporturilor a facut verificari in luna decembrie.

Potrivit raportului Corpului de Control al ministerului Transporturilor, din cauza gestionarii proaste a depozitului de piese, dar si din cauza lipsei de personal tehnic, anul trecut compania Tarom a intarziat mai mult decat in 2014. Astfel ca a trebuit sa plateasca despagubiri mai mari.

Mai exact, anchetatorii spun ca stocul minim de piese nu este asigurat in timp ce in depozite sunt alte stocuri ultracostisitoare. Mai mult, concediile medicale, obtinute dupa concediile de odihna este posibil sa fi fost folosite de angajatii Tarom pentru a lucra in strainatate, la firme similare.

Asadar si pentru ca departamentul tehnic at fi avut mai putini oameni avioanele au stat mai mult la mentenanta.

De aici si alte neplaceri.

Potrivit companiei Tarom, avioanele au intarziat in 2015 - 100 de ore pe luna, fata de 90 in 2014. Cert este ca dupa 3 ore, pasagerii au dreptul la despagubiri.

Solicitati sa comenteze rezultatele raportului, cei din Ministerul Transporturilor sustin ca managementul companiei nu a prezentat planul de masuri solicitat asa ca urmeaza un control extins.

La randul lor cei de la Tarom sustin ca intarzierile se inscriu in media companiilor din Europa si sunt provocate in general din cauze meteo. Promit insa sa rezolve si problema pieselor cu ajutorul unui program electronic de gestiune. Reprezentantii companiei sustin ca siguranta zborurilor este in continuare pe primul loc si nu va fi pusa in pericol.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
Citește și...
Cand vom avea autostrada peste Carpati, metrou pana la aeroport si zboruri TAROM pana in SUA. Dupa 20 de ani: Dan Costescu
Cand vom avea autostrada peste Carpati, metrou pana la aeroport si zboruri TAROM pana in SUA. Dupa 20 de ani: Dan Costescu

Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a fost invitatul lui Cristian Leonte in emisiunea “Dupa 20 de ani”.

TAROM da bilete cadou, dar isi cere scuze ca nu poate asigura ... transportul. Imaginea s-a viralizat pe internet
TAROM da bilete cadou, dar isi cere scuze ca nu poate asigura ... transportul. Imaginea s-a viralizat pe internet

Problemele de imagine pentru TAROM continua. Dupa ce a fost ironizata de sefii RyanAir pentru intarzierea cu care a ajuns Ciolos la Bruxelles, o alta gafa s-a viralizat pe internet.

TAROM intarzie cu orele si risca tot mai mult in competitia cu companiile low-cost. Ryanair a anuntat prima cursa interna
TAROM intarzie cu orele si risca tot mai mult in competitia cu companiile low-cost. Ryanair a anuntat prima cursa interna

Compania Tarom zboara periculos de jos. O recunoaste chiar ministrul Transporturilor, care s-a plans in Parlament de intarzierile prea mari.

Recomandări
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon

SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România, evaluate la aproximativ 70 de milioane de dolari. Achiziţia va asigura înzestrarea aeronavelor multirol F-16 Fighting Falcon ale Forţelor Aeriene Române.

Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”
Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”

Vineri începe campania electorală pentru alegerile locale și cele europarlamentare. Aproape 90 la sută dintre români știu că acestea sunt organizate pe 9 iunie.

Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”
Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”

România trăiește un paradox al forței de muncă, în care sunt două milioane de persoane inactive, deși cererea, din partea angajatorilor, este foarte mare.