50 de bloggeri celebri au venit să ne viziteze țara. Primele lor impresii
50 de milioane de oameni vor putea vedea pe reţelele sociale cele mai frumoase locuri din Bucureşti şi din România în următoarele patru zile.
Acest lucru este posibil datorită unui eveniment de promovare online, care a adus la noi 50 de bloggeri, jurnalişti şi influenceri de pe cinci continente.
Conturile de Instagram, cu sute de mii sau chiar milioane de urmatoritori, sunt acum principalele canale prin care oamenii din întreaga lume îşi aleg destinaţiile de vacanţă.
O astfel de postare ajunge instant la aproape un milion de oameni din întreaga lume. Sunt cei care o urmăresc pe Instagram pe Dotz SoH, un influencer din Singapore. Călătoreşte pe tot globul pentru a le arăta fanilor destinaţii noi. Astăzi a ajuns în Bucureşti
Dotz Soh, social media influencer: "Următorii mei primesc o mulţime de sfaturi despre ce să facă în acest oraş, îmi pun o sumă de întrebări. Şi pe Facebook-ul meu o să pun un întreg album cu poze de aici".
Alţi un milion trei sute de mii de utilizatori îi vor urmări virtual în România pe Beatrice şi Joan, un cuplu din Spania.
Beatriz Albero, social media influencer: "Am ajuns aseară, deja ne place foarte mult mâncarea, oamenii sunt foarte primitori. Este cu mult peste aşteptările noastre. Nu am ştiut că e aşa de frumos aici."
Diana este din Italia. A fost şi în luna mai în România. Atunci a reuşit să facă o poză cu adevărat remarcabilă!
Diana: "Am găsit o stradă cu umbrele atârnate. Am postat-o şi toată lumea a luat-o razna pe instagram."
50 de astfel de bloggeri, influenceri şi jurnalişti au început un tur în Bucureşti. Vor sta patru zile în România, timp în care vor încărca pe reţelele sociale mii de fotografi şi filmuleţe cu locurile pe care le vor vizita.
Tudor Maxim, fondator Experience Bucharest: "Avem mare nevoie ca bloggeri să vină aici, să creeze conţinut pentru că România să fie pe harta online a destinaţiilor atractive".
Dacă până acum câţiva ani, majoritatea oamenilor îşi alegeau vacanţele de pe catalogul agenţiilor de tursim, lucrurile s-au schimbat mult.
Suntem în era "testării" locurilor prin experienţa altora. Pe Instagram, pe lângă faptul că găsim cele mai interesante locuri dintr-un oraş, aici putem să vedem pozele făcute de alţii în camere hotel sau în restaurante, înainte să ne decidem unde facem rezervări.
Chiar dacă industria turismului a crescut în România, încă este nevoie de multă promovare. Potrivit ultimelor rapoarte INS, în anul 2017, numărul turiștilor străini a crescut cu 11% față de anul precedent. Rămâne însă mic comparativ cu numărul turiştilor care vizitează ţări chiar mai mici decât a noastră.