VIDEO. Creatura "de cosmar", descoperita intr-o pestera din Statele Unite. "E o specie necunoscuta"

paianjen cu gheare

Cercetatorii de la Academia de Stiinte din California au gasit intr-o pestera din Oregon o specie necunoscuta pana acum si cat se poate de ciudata.

Este vorba de un paianjen, botezat Trogloraptor, datorita ghearelor pe care le are la picioare si care seamana cu ale unui Velociraptor.

Ciudata creatura are dimensiunea unei monede de 50 de centi. Ghearele o ajuta sa stea agatata de peretii sau tavanul pesterii.

Oamenii de stiinta vor continua sa cerceteze noua specie si vor cauta si alte “rude” ale sale:

Sarpe
Sarpele de care nu fuge nimeni si de care au ras toti biologii. Cu ce seamana creatura. FOTO
„Noua blondă a lui Putin” s-a înfuriat când a fost întrebată de ce nu are copii. Ce a pățit jurnalista care a îndrăznit să o pună în dificultate

“Daca un paianjen asa de ciudat si de mare a stat necunsocut pana acum, cine stie ce alte creature zac nedescoperite in aceasta zona a lumii”, au declarat entuziasmati savantii.

In prezent, in America de Nord exista 3.700 de specii de paianjeni.

Ungurii au reacționat după ce FCSB a obținut a doua victorie în Europa League și are punctaj maxim
FOTO. O poza publicata pe internet a starnit interesul oamenilor de stiinta.
FOTO. O poza publicata pe internet a starnit interesul oamenilor de stiinta. "Este o specie noua"

Un fotograf a publicat o poza pe Flickr, asteptand comentarii si sfaturi, insa nu se astepta ca obiectul susprins in imagini sa starneasca un asemenea interes in randul oamenilor de stiinta. FOTO in text.

In loc sa se bucure ca au descopeit o noua specie, biologii brazilieni nu s-au putut opri din ras cand au vazut cu ce seamana aceasta creatura care a stat ascunsa pana acum in adancurile Amazonului.

FOTO. O noua forma de viata a fost descoperita pe Terra.
FOTO. O noua forma de viata a fost descoperita pe Terra. "Are 60 de ochi"

Biologii au descoperit o forma de viata necunoscuta pana acum. Noua specie pare desprinsa din filmele science-fiction. FOTO in articol.

Imaginea lui Trump, folosită electoral în România. Reacția unui american când a văzut un afiș cu el în București

Pe lângă formațiunile politice deja consacrate, în ultima perioadă au apărut noi partide politice care s-au pregătit cum au putut mai bine pentru alegerile din acest an.

Cine este Arian, tânărul român care a obținut o decizie istorică la CJUE pentru persoanele trans. De ce a ajuns în instanță

Decizie istorică pentru România în cazul unei persoane transgender. Curtea Europeană de Justiție a obligat statul român să îi acorde o nouă identitate lui Arian.

MApN anunță că au fost găsite resturi de dronă rusească în Delta Dunării

Poliția de Frontieră a informat MApN, vineri dimineață, 4 octombrie, cu privire la existența unor fragmente de dronă rusească în Delta Dunării.