Oamenii de stiinta sustin ca au descoperit noi dovezi ale vietii extraterestre

extraterestru

Oamenii de stiinta din Marea Britanie sustin ca au descoperit dovezi ale vietii extraterestre, dupa ce au trimis un balon special in stratosfera.

Aparatul, trimis la 27 de kilometri in stratosfera, a capturat mai multe organisme biologice de mici dimensiuni, care nu ar putea provine din alta parte in afara de cosmos, potrivit Daily Mail.

Dupa aceasta descoperire, cercetatorii sustin ca samanta vietii ar fi fost transportata prin univers cu ajutorul meteoritilor.

Balonul a fost trimis avand la bord mai multe diapozitive microscopice sterile, care au fost expuse la conditiile atmosferice la o inaltime de 27 de kilometri.

La caderea pe pamant, cercetatorii au descoperit alge marine microscopice pe diapozitive, care, potrivit acestora, reprezinta forme extraterestre de viata.

cimitir
Descoperire bizara intr-un cimitir din Croatia. Oamenii spun ca au gasit un cap de extraterestru
Prețul eliberării Alinei Apostol din „gulagul” chinezesc. Fost deținut al regimului de la Beijing: „Cu chinezii trebuie să negociezi direct!”. Răspunsul Ministerului Justiției din România

"Organismele variau de la o presupusa colonie de bacterii de dimensiuni foarte mici, la doua organisme neobisnuite", a spus un cercetator.

Scepticii sunt de parere ca respectivele organisme ar fi ajuns in stratosfera dupa ce au fost carate de pe Pamant, ci nu din spatiu.

Starul din Premier League care le-a lăsat însărcinate pe soție și pe amantă în aceeași perioadă a devenit tată pentru a șasea oară
Un pescar a inghetat cand a vazut ce s-a prins in undita:
Un pescar a inghetat cand a vazut ce s-a prins in undita: "Am prins un extraterestru ucigas"

Aceasta creatura este atat de urata incat le da cosmarururi pana si pescarilor.

Cativa muncitori care sapau intr-un cimitir din Croatia sustin ca au gasit un cap de extraterestru.

Ce creatura a descoperit un tanar din Africa de Sud. Unii credeau ca e un extraterestru

O fiinta misterioasa, despre care unii credeau ca este un extraterestru, s-a dovedit a fi de fapt un pui de babuin.

Ministrul Sănătății anunță că se lucrează la o strategie care să limiteze trimiterea pacienţilor de la stat la privat

Alexandru Rafila, a declarat joi, în contextul acuzaţiilor care i se aduc medicului Cătălin Cîrstoiu, că ar trebui făcută o declaraţie pe proprie răspundere a medicilor care lucrează în instituţiile publice, că nu direcţionează pacienţi la privat.

Percheziții ale Parchetului European la instituții publice din Botoșani privind o fraudă de 160.000 € care implică fonduri UE

Parchetul European (EPPO) din Cluj-Napoca şi (România) efectuează astăzi percheziţii în mai multe locaţii.

Românii blocați în Dubai din cauza inundațiilor, supărați pe autoritățile române: Niciun receptor ridicat, nu au făcut nimic

236 de români blocați de aproape două zile pe Aerportul din Dubai lovit crunt de inundații au revenit joi dimineață în țară.