Oamenii de stiinta sustin ca au descoperit noi dovezi ale vietii extraterestre

Ultima actualizare: 13-09-2013 06:59
extraterestru

Oamenii de stiinta din Marea Britanie sustin ca au descoperit dovezi ale vietii extraterestre, dupa ce au trimis un balon special in stratosfera.

Aparatul, trimis la 27 de kilometri in stratosfera, a capturat mai multe organisme biologice de mici dimensiuni, care nu ar putea provine din alta parte in afara de cosmos, potrivit Daily Mail.

Dupa aceasta descoperire, cercetatorii sustin ca samanta vietii ar fi fost transportata prin univers cu ajutorul meteoritilor.

Balonul a fost trimis avand la bord mai multe diapozitive microscopice sterile, care au fost expuse la conditiile atmosferice la o inaltime de 27 de kilometri.

La caderea pe pamant, cercetatorii au descoperit alge marine microscopice pe diapozitive, care, potrivit acestora, reprezinta forme extraterestre de viata.

"Organismele variau de la o presupusa colonie de bacterii de dimensiuni foarte mici, la doua organisme neobisnuite", a spus un cercetator.

Scepticii sunt de parere ca respectivele organisme ar fi ajuns in stratosfera dupa ce au fost carate de pe Pamant, ci nu din spatiu.

Citeste și...
Parteneri
Doctor de bine
Stresul sau o alimentaţie dezechilibrată pot cauza dezechilibrul microbiotei intestinale şi pot afecta sistemul imunitar

Întrebarea mesei rotunde
Intrebarea Mesei Rotude cu Andreea Antonescu - "Sex în avion, da, sex în 3, nu"

ePlan
Despre organizația viitorului- un nou mod de lucru, dar și învățare continuă de la cele mai bune universități din lume cu Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG

Interviurile lui Vitalie
Interviu cu Allen Coliban. Susține vaccinarea obligatorie a funcționarilor. De ce reduce viteza și accesul mașinilor în Brașov?

Alt Text!
Păstrăv cu morcovi și sos cu gogonele

Romania, te iubesc!
Romania, te iubesc! 17 octombrie 2021

Interviurile lui Vitalie
Interviu Clotilde Armand: despre obligativitatea vaccinării funcționarilor primăriei și relația dificilă cu Nicușor Dan

Romania, te iubesc!
Romania, te iubesc! 10 octombrie 2021

Hai să fim super!
Best Of Hai sa fim Super!

SuperLive cu Mihai Mironica