NASA vrea să trimită un mesaj pentru extratereștri ”într-o sticlă”. ”Le trimitem ce avem mai bun pe Pământ”

nasa
NASA

NASA intenționează să trimită un mesaj criptic către una dintre lunile înghețate ale lui Jupiter, Europa, deoarece consideră că luna este un loc ideal pentru „viața extraterestră”.

Anul trecut și-a anunțat campania Message in a Bottle, care va fi trimisă către Jupiter prin sonda spațială Europa Clipper, scrie Mirror.co.uk.

Este de așteptat ca misiunea să decoleze în luna octombrie a acestui an, dar nu va ajunge pe satelitul Europa până în 2031.

În cadrul campaniei, publicului i sa cerut să-și semneze numele - iar acum peste 2,6 milioane de nume de oameni au fost gravate într-un microcip care va fi trimis în spațiu.

Numai de dimensiunea unui ban, cipul a fost creat la Laboratorul de Microdispozitive de al NASA din Los Angeles.

Nasa intenționează să trimită, de asemenea, o placă comemorativă de metal care are 10 centimetri lungime și are elemente grafice pe ambele părți.

Acesta va include o gravură a poemului In Praise of Mystery: A Poem for Europa, care a fost scris de poetul american laureat Ada Limón.

Lori Glaze, directorul Diviziei de Științe Planetare de la sediul NASA din Washington, a declarat: „Conținutul și designul plăcii a fost atent selectat.

„Placa combină cele mai bune lucruri pe care omenirea le are de oferit în univers – știință, tehnologie, educație, artă și matematică. Mesajul conexiunii prin apă, esențial pentru toate formele de viață așa cum o cunoaștem, ilustrează perfect legătura Pământului cu acestă lume misterioasă oceanică pe care ne propunem să o explorăm.”

Europa Clipper urmează să investigheze satelitul Europa, care este luna galileană care înconjoară Jupiter o dată la 83 de ore.

În special, misiunea urmărește explorarea terenului lunii. Se va uita la orice, de la nivelurile de salinitate ale oceanului până la compoziția chimică a crustei sale de gheață. De asemenea, va căuta compuși organici, cum ar fi sulfații și carbonați, făcând mai multe zboruri repetate.

Un îndulcitor pentru prăjituri și băuturi poate deteriora peretele intestinal, au descoperit oamenii de știință

Un îndulcitor folosit în prăjituri, băuturi răcoritoare și gumă de mestecat poate dăuna grav sănătății oamenilor prin slăbirea intestinului, a descoperit un nou studiu, citat de The Guardian.

O uriaşă erupţie energetică, echivalentă cu energia eliminată de Soare în 10.000 de ani, detectată de astronomi

Magnetarii se numără printre cele mai extreme obiecte cereşti din Univers - o clasă de rămăşiţe stelare compacte, denumite stele neutronice şi care deţin câmpuri magnetice foarte puternice.

Operație uimitoare în SUA. O femeie are acum un rinichi de porc modificat genetic și se simte bine

Medicii americani au transplantat un rinichi de porc unei femei din New Jersey care era aproape de moarte, în cadrul unei intervenții chirurgicale care i-a stabilizat inclusiv inima bolnavă.

România, evitată de transportul de arme americane către Ucraina. Traseul-surpriză ales în detaliu de SUA prin Europa

Pentagonul pregătește mult timp livrările de muniție către Ucraina, iar armele americane au un traseu bine stabilit prin Europa pentru a ajunge în posesia trupelor ucrainene.

Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă

Clasa politică din România, „care ne-a adus pe primul loc în clasamentele de corupție ale Europei”, a furat în ultimii 34 de ani sume “înspăimântătoare”, cu care am fi putut construi 400 de spitale de top, 600 de școli și 1700 km de autostradă.

Batavul caută sprijinul Turciei
Mark Rutte, adversarul lui Iohannis în cursa pentru șefia NATO, a bătut la ușa lui Erdogan. Batavul caută sprijinul Turciei

Preşedintele Recep Tayyip Erdogan a declarat că speră că următorul secretar general al NATO va acorda prioritate preocupărilor legate de terorism ale Turciei în timpul întâlnirii de vineri cu Mark Rutte, favorit pentru a prelua postul.