Mai multi savanti sustin ca au "dovada incontestabila" a existentei vietii extraterestre

alge fosilizate in meteorit

O echipa de savanti sustine ca a descoperit urme de viata extraterestra intr-un meteorit care a cazut in insula Sri Lanka.

Potrivit unui articol publicat in Revista de Cosmologie pe 10 ianuarie 2013, oameni de stiinta din Marea Britanie si Sri Lanka au gasit in acest meteorit alge fosilizate.

Meteoritul a cazut pe Pamant in luna decembrie 2012 si este o dovada a panspermiei, sustin savantii, potrivit RT.com.

Panspermia este o teorie potrivit carei formele de viata sunt raspandite prin Univers de catre meteoriti si asteroizi si este posibil sa fi aparut pe alte planete, ajungand intamplator pe Terra.

Mostre din meteorit au fost preluate si analizate imediat dupa ce acesta a cazut in satul Araganwila din Sri Lanka, pe 29 decembrie.

Catalin Botezatu
Catalin Botezatu: "Nu am nicio calitate in dosarul tablourilor; eu am cerut o audienta la DIICOT"

Savantii care le-au cercetat sustin ca fosilele gasite sunt dovada clara a existentei unor forme de viata extraterestra.

In schimb, comunitatea stiintifica este inca sceptica. Profesorul Francis Thackeray, de la Universitatea Wits, declara ca articolul acestor savanti este controversat, pentru ca mostrele ar fi putut fi contaminate dupa ce meteoritul a cazut pe Terra.

Autorii acestei cercatri sunt: N. C. Wickramasinghe si D.H. Wallis de la Centrul de Astrobiologie Buckingham Centre, J. Wallis, de la Universitatea din Cardiff si Anil Samaranayake, de la Institutul de Cercetare Medicala din Colombo, Sri Lanka.

Fotbalistul de la Juventus Colentina care s-a sinucis cu pusca tatalui nu a lasat bilet de adio

La doar 17 ani, un sportiv de performanta, cu rezultate exceptionale in echipa de juniori a clubului Dinamo Bucuresti, a fost gasit mort acasa.

Catalin Botezatu:

Creatorul de moda Catalin Botezatu, al carui asistent a fost retinut in cazul furtului de tablouri de la Rotterdam, a declarat luni seara ca nu are nicio calitate in acest dosar si ca a fost la DIICOT pentru "o audienta" pe care o solicitase.

Producatorul de film Lloyd Phillips, recompensat cu Oscar, a murit la varsta de 63 de ani

Producatorul de film Lloyd Phillips, care a finalizat de curand pentru Warner Bros. o noua pelicula din franciza Superman, intitulata "Man of Steel", si a fost producatorul executiv al filmelor "Ticalosi fara glorie" si "Turistul", a murit.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.