Vand spatiu de reclama, pe cravata mea de mire!
Aceasta oferta iesita din comun i-ar putea aduce unui sibian de 26 de ani titlul de cel mai inventiv agent publicitar din tara.
Cu ea si-a gasit deja cativa sponsori pentru fericitul eveniment, programat luna viitoare. Conteaza insa mai mult, spune el, ca-i va oferi iubitei o nunta cum n-a mai fost alta, asa cum i-a promis.
Pe jumatatea de cravata pentru care a gasit clienti, viitorul mire nu va primi insa bani gheata, doar e criza in toata lumea. A acceptat barterul, care e o tranzactie la fel de buna.
Cei doi indragostiti ar fi vrut ca din banii luati pentru reclama pe cravata sa-si cumpere o masina second-hand, insa planurile s-au mai schimbat intre timp: "Deocamdata ne-am luat biciclete si ne bucuram de biciclete", declara Tudor.
Dupa nunta la care mirele va fi si agent publicitar, Diana si Tudor vor pleca la Londra, pentru cateva zile de miere.