Studiu: Institutiile si companiile in care romanii au cea mai mare incredere. Pro TV ramane in top
Care sunt institutiile si companiile in care romanii au cea mai mare incredere? Asa cum ne-a obisnuit a stabilit si anul acesta Reader's Digest la capatul unui laborios sondaj de opinie.
O sa va surprinda poate, dar pe primul loc se afla casatoria, apoi urmeaza, bineinteles, biserica. Pe ultimul loc sunt politicienii. La capitolul televiziuni, ca si anul trecut, PRO TV ramane brandul de incredere al romanilor.
Sondajul arata ca increderea romanilor in majoritatea institutiilor a crescut considerabil fata de 2011, iar oamenii sunt fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea de-a lungul timpului.
Daca anul trecut, Romania s-a aflat pe ultimul loc in Europa la sectiunile incredere in Banci si Guvern, iar increderea in Justitie se situa cu 20 de procente sub media europeana, in 2012 situatia se rastoarna, romanii au incredere in banci, mai mult decat elvetienii.
Reader's Digest realizeaza cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, in 15 tari, printre care si in Romania. Cel mai important este ca oamenii raspund la intrebari deschise fara sa li se sugereze vreun brand.