Studiu: alaptarea, asociata cu reusita la examenul de admitere in liceu

60310045

Persoanele care au fost hranite cu lapte matern in primele luni de viata obtin note mai mari ii se descurca mai bine la examenul de admitere in liceu, comparativ cu cele care nu au fost alaptate, potrivit unui studiu american.

Cercetatorii de la Universitatea din Colorado impreuna cu cei de la Universitatea Americana (SUA) au realizat acest studiu pe un esantion alcatuit din 126 de copii, provenind din 59 de familii.

Specialistii au comparat rezultatele scolare ale copiilor care au fost alaptati cu cele ale celor care au fost hraniti cu formule speciale de lapte pentru sugari.

Pentru realizarea acestui studiu, oamenii de stiinta americani au tinut cont de o serie de factori, precum inteligenta materna si calitatea mediului familial.

Cercetatorii au descoperit faptul ca fiecare luna suplimentara in care copilul a fost alaptat a determinat cresterea notelor din liceu, in medie, cu 0,019 puncte ii a sporit iansele reusitei la examenul de admitere in liceu cu 0,014 puncte.

Articol recomandat de sport.ro
Viral! Iubita l-a pus într-o postură jenantă chiar la prezentarea oficială
Viral! Iubita l-a pus într-o postură jenantă chiar la prezentarea oficială
Citește și...
Incepe admiterea la liceu. Elevii isi pot testa online sansele

Absolventii de gimnaziu vor trebui sa se hotarasca in aceasta saptamana ce liceu vor alege pentru a-si continua studiile.

Inghesuiala mare la centrele de copieri din Sibiu!

 Examenul de licenta bate la usa, iar studentii care au amanat lucrarea pana in ultimul ceas dau navala sa isi lege si sa isi coperteze "operele".
 

O ia pamantul la vale la Comarnic!

Zeci de case si un drum judetean sunt in pericol de a fi distruse, dupa ce terenul a inceput sa alunece. Situatia s-a agravat dupa ploile din ultimele zile.

Recomandări
Două drone UAV, distruse de Armata Română în zona Neptun Deep. Au fost găsite în derivă în Marea Neagră

Două drone UAV, tip Gerbera, au fost distruse în această după-amiază de scafandrii EOD ai Armatei Române, în zona economică exclusivă, la ~90NM distanță travers de Constanța, în zona Neptun Deep, a anunțat Radu Miruță, ministrul interimar al Apărării.

România se pregătește să închidă și Reactorul 2 de la Cernavodă. De unde luăm energie și cum e afectată populația

Criza din energie ia amploare. Estimările actuale ale debitelor Dunării arată că joi dimineață ar putea fi oprit și cel de-al doilea grup de la Cernavodă. Pregătirile au început deja, pentru ca deconectarea să fie una controlată. 

Pîslaru: Zilele următoare sunt decisive pentru Legea salarizării. „Am primit mandat să închid discuțiile cu sindicatele”

Ministrul interimar al Muncii, Dragoş Pîslaru, afirmă că, în urma discuţiilor care au avut loc, marţi seară, la Palatul Cotroceni, pe tema proiectului legii salarizării unitare nu s-a ajuns la un acord.