Spațiile comerciale se dezvoltă tot mai mult. Românii adoră să facă cumpărături
După câţiva ani de linişte, reîncepe activitatea pe şantiere. Experţii în imobiliare au calculat că în 2018 vor fi date în exploatare de două ori mai multe spaţii comerciale faţă de 2016.
Noutatea este că multe centre comerciale mici se extind şi se transformă în mall-uri. Explicaţia specialiştilor este simplă, românii adoră să meargă la cumpărături.
Şantierele au prins mai multă viaţă în 2018 faţă de 2017, un an arid pentru construcţia de spaţii comerciale. Practic se vor da în folosinţă 175 de mii de metri pătraţi faţă de 75 de mii anul trecut.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
O deschidere importantă din București este a magazinului IKEA. Construcţia a avansat foarte mult. Acesta va fi un spațiu comercial uriaș de 37 mii de metri pătrați și 1300 locuri de parcare. Reprezentanțăi IKEA confirmă că vor deschide în acest an, dar vor reveni cu o dată precisă.
Acesta va fi şi cel mai mare magazin Ikea din Europa de Sud-Est.
Noutatea este că multe dintre mall-uri nu se mai construiesc de la zero, ci au la baza spaţii comerciale mici.
Ce-i drept, construcţia lor va începe anul acesta, dar se va termina anul viitor sau în 2020.
În zona Chitila a capitalei, Coloseum se va extinde cu 20 de mii de metri pătraţi de magazine, cinema şi restaurante.
Mall-ul Promenada în schimb va avea galerii comerciale la parterul clădirilor de birouri din zonă.
Şi la Iaşi, Era Shopping Park se va mări până se va transforma în mall.
La Sibiu va apărea Festival Centrum, iar la Braşov, AFI.
Specialiştii sunt siguri că proprietarii noilor mall-uri vor da lovitura.
Potrivit statisticilor, 40% din bugetul românilor se duce pe produse agroalimentare, băuturi nealcoolice şi haine.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicatia Stirile ProTV pentru telefoane Android si iPhone!