Semafoarele inteligente din Capitala, "anihilate" de soferi si gropi

×
Codul embed a fost copiat

De doi ani, Capitala se lauda cu semafoare inteligente, insa o iesire in trafic a fost si ramane o aventura pentru soferi. Desi culorile de la stop se schimba in functie de numarul de masini, tot nu se circula ceas.

 

Este si vina celor de la volan, care blocheaza intersectiile, dar si a drumurilor pline de hartoape.

Piata Romana. Ora 2.00 noaptea. 11 secunde de verde, 90 de rosu. Aceeasi intersectie, ora 10.00 dimineata. 65 de secunde de verde, 43 de rosu. De ce aceasta diferenta? Aflati ca semafoarele inteligente sunt de vina.

Citește și
Sofer in Romania! Vezi ce obstacole iti stau in cale, noaptea in Bucuresti

100 din cele 500 de intersectii ale Capitalei sunt prevazute cu noua pana la 12 senzori instalati in asfalt. Acestia numara masinile si, in functie de media inregistrata intr-o anumita perioada de timp, regleaza culorile de la stop.

Soferii sunt, insa, nemultumiti. Si nu e de mirare! Traiesc intr-un oras plin de gropi, care te incurca la condus si peste tot sunt masini parcate fara noima.

Politistii pluseaza cu o a treia cauza: soferii nu lasa centrul intersectiei liber.

Asa se face ca o investitie de 3 milioane de euro nu-si dovedeste eficienta si din vina noastra.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Criza a
Criza a "macinat" soseaua de centura a Bucurestiului

Cu doar cateva luni inaintea termenului de finalizare, nu mai sunt bani pentru cele patru benzi din nord. Sumele deja alocate au acoperit alte cheltuieli, nu si lucrarile de asfaltare, care au ramas acum in "pana".

Sofer in Romania! Vezi ce obstacole iti stau in cale, noaptea in Bucuresti
Sofer in Romania! Vezi ce obstacole iti stau in cale, noaptea in Bucuresti

Bucurestiul este un adevarat oras capcana. Cine nu o stie, o poate afla pe propria piele! Mai ales daca are curajul sa se suie la volan si sa faca slalom printre gropile si obstacolele de pe strazi.

Soferii care distrug bordurile si refugiile de tramvai vor fi buni de plata
Soferii care distrug bordurile si refugiile de tramvai vor fi buni de plata

Pe principiul orice banut conteaza, mai ales ca bugetul este sarac, autoritatile din Bucuresti pornesc un razboi dur cu soferii si cu firmele care le-au asigurat acestora masinile.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Varianta candidatului comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pusă sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.