Pregatiti-va psihic sa faceti 6 ore cu trenul, din Bucuresti pana la mare!
Acest vis urat devine de marti realitate, iar motivul este unul singur: au reinceput lucrarile la controversatul pasaj de la Pipera.
Trenurile nu au cum sa treaca prin aceasta zona pana nu se instaleaza ultimele grinzi. Astfel, garniturile care pleaca inspre litoral folosesc o ruta ocolitoare.
Constructorii au cerut ca timp de patru zile sa nu treaca niciun tren prin Pipera. O macara uriasa de 600 de tone va instala sapte grinzi exact pe deasupra caii ferate. Fiecare grinda are 90 de tone, iar procedura nu este numai dificila, ci si lenta.
Alegeri 2024
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
15:02
INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”
12:55
Ce atribuții are, de fapt, președintele României. Cât de puternic este „primul om în stat”, conform Constituției
12:41
Mesajul publicat de fiica Elenei Lasconi, după dezbaterea electorală: „Este clar că a învăţat din greşeli”
Vestea buna este ca stalpii care sustin linia de contact nu vor fi mutati deocamdata.
Cand va fi gata, peste cel putin doua luni, pasajul de la Pipera va lega Bucurestiul de cel mai bogat cartier al tarii, fara ca soferii sa mai rabde la bariera. Incantat peste masura, Gigi Becali, locuitor de frunte al zonei, a vrut sa vada cu ochii lui daca se misca lucrurile.
Trenurile vor trece iar prin Pipera catre Constanta abia din 1 august. Pana atunci, toate garniturile ocolesc prin Mogosoaia si aduna astfel cel putin 45 de minute de intarziere.
Pasajul cu pricina a fost in ultimele luni obiectul unor scandaluri rasunatoare, din cauza costurilor care s-au dublat pe parcursul proiectului. Constructorii au schimbat solutiile din mers, deoarece stalpii s-au nimerit peste conductele de apa ale orasului.