Avalansa de procese intre clienti si operatorii de cablu, telefonie sau net
Companiile reclamante revendica restante de luni, poate chiar ani, insa nici cei vizati nu renunta cu una cu doua.
Aproape toti se plang ca au avut parte de servicii de proasta calitate si au cerut rezilierea contractelor, asa incat considera ca nu mai datoreaza nimic.
"Va rugam sa somati debitorul sa ne achite sumele datorate si penalitatile de intarziere". O fraza tot mai des intalnita in plangerile inregistrate la judecatoriile din Capitala. Numai in ultimele trei luni sute de astfel de noi procese au fost deschise de companiile care furnizeaza servicii de telefonie, internet si cablu TV. Vizati sunt evident actualii si fostii clienti, care se plang la randul lor de calitatea serviciilor.
Printre cei care sunt chemati in instanta pentru o presupusa datorie se numara si Liceul Constantin Brancoveanu, pentru o presupusa datorie neplatita. Oficialii scolii spun ca nu datoreaza niciun ban, ba chiar ca au reziliat contractul pentru ca in timpul unui examen national serviciile de internet au lipsit cu desavarsire.
Reprosurile sunt asadar analizate de judecatori, singurii care pot spune cine are dreptate si cine este bun de plata.
Magistratii spun ca multe dintre aceste dosare vor ajunge apoi pe masa executorilor. Orice proces castigat le poate permite furnizorilor de servicii sa ceara executarea silita a datornicilor.