Centura Capitalei va fi largita in urmatorii doi ani. Suma uriasa pentru 11 kilometri de sosea
Romanii din nordul tarii care vor sa ajunga mai repede pe litoral ar putea sa-si vada visul implinit peste doi ani. Oficialii au de gand sa largeasca ultima bucata din centura Capitalei, care va fi si cea mai scumpa.
Fiecare kilometru dintre cei 11 renovati va costa aproape 4 milioane de euro. Banii se vor duce pe exproprieri, dar si pe amenajarile suplimentare din zona.
Multi dintre cei care vin din nordul tarii si vor sa-si continue drumul spre mare, prefera sa traverseze Bucurestiul si sa stea la toate semafoarele decat sa mearga, asa cum se intampla in orice capitala europeana, pe centura.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
De ce se intampla asa? Soferii vin cu 70 de kilometri la ora pe DN1 continua cu aceeasi viteza pe centura renovata si se proptesc in zona Voluntari pe o bucata cu o singura banda pe sens, plina cu gropi. E o portiune de 11 kilometri care a ramas nemodernizata.
Centura largita va traversa mai multe curti si case, iar operatiunea va inghiti cel putin 4 milioane de euro pe kilometru. Exproprierile vor fi multe, desi portiunea de drum e foarte scurta.
In total, cei 11 kilometri vor costa peste 40 de milioane de euro. Adica, pentru fiecare kilometru Compania Nationala Autostrazi si Drumuri va plati 4 milioane de euro. Cu aproape 25% mai mult decat un kilometru din bucata de centura renovata deja.
Lucrarile de arta, adica pasajele, podurile, intersectiile, dar si largirea pana la doua benzi pe sens vor incepe in martie si ar trebui sa dureze un an si 3 luni.